اختصاصی تیتر کوتاه؛

این فرد، نفرت انگیزترین رئیس جمهور شد

از همه رئیس جمهورهای ایالات متحده پس از پایان دوران ریاست جمهوری و ترک کاخ سفید به نیکی یاد نمی‌شود. US News یافته‌های سه نظرسنجی مهم در مورد روسای جمهور را ترکیب کرد تا فهرستی را از بدترین روسای جمهور امریکا تهیه کند.

این فرد، نفرت انگیزترین رئیس جمهور شد

عملکرد رئیس جمهور در طول دوران ریاست جمهوری ایالات متحده به عوامل مختلفی وابسته است که شامل دستاوردها، سبک رهبری، مواجهه با چالش‌ها، و سیاست مورد نظر در مواجهه با بحران‌ها و مسائل داخلی و بین‌المللی است. هر رئیس جمهور با توجه به شرایط زمانی که در آن قرار دارد، بر اساس معیارهایی مانند اقدامات قانونی، اصلاحات سیاسی، اقتصاد، سیاست خارجی، و همچنین روابط عمومی ارزیابی می‌شود. عملکرد رئیس جمهور می‌تواند از لحاظ تاریخی و دیدگاه مردمی مورد بررسی قرار گیرد.

از همه رئیس جمهورهای ایالات متحده پس از پایان دوران ریاست جمهوری و ترک کاخ سفید به نیکی یاد نمی‌شود. US News یافته‌های سه نظرسنجی مهم در مورد روسای جمهور را ترکیب کرد تا فهرستی را از بدترین روسای جمهور امریکا تهیه کند.

جیمز بیوکانن (James Buchanan)

بر اساس رتبه‌بندی U.S News Worst Presidents، جیمز بیوکانن (James Buchanan) بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ ایالات متحده است.

وی پانزدهمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات‌ها بود. بیوکانن از سال ۱۸۵۷ تا ۱۸۶۱ ریاست جمهوری ایالات متحده را بر عهده داشت. در زمانی که کشور به دلیل تجزیه‌های منطقه‌ای در آشوب به سر می‌برد، جیمز بیوکانن نتوانست به درستی عمل کند. تاریخ‌نگاران اغلب جیمز بیوکانن را به عنوان یکی از بدترین رؤسای جمهور در تاریخ ایالات متحده می‌نامند. دوران ریاست‌جمهوری او با درگیری‌های فراوانی همراه بود، تنش هایی که بیش از سی سال به طول انجامید. با این حال، اقدامات بوکانان و گاهی عدم اقدامات او، تنش‌های منطقه‌ای را تشدید کرد تا جایی که ایالت‌های شمالی امریکا از هم پاشید.

جیمز-بیوکانن

زکری تیلور (Zachary Taylor)

زکری تیلور که از سال ۱۸۴۹ تا ۱۸۵۰ ریاست جمهوری ایالات متحده را به عهده داشت، دوزادهمین ریئس جمهور امریکا بود. وی جزو هشت رئیس‌جمهوری است که در زمان ریاست جمهوری به دلیل بیماری از دنیا رفت.

او برده داری بود که از برده داری در جنوب آمریکا حمایت می‌کرد، اما نمی‌خواست این برده داری به ایالت‌های جدید گسترش یابد. وی همچنین به شدت با ایده خروج کشورها از ایالات متحده مخالفت کرد.

زکری-تیلور

هربرت هوور (Herbert Hoover)

هربرت هوور سی و یکمین رئیس‌جمهوری امریکا از حزب جمهوری خواه بود. وی از سال ۱۹۲۹ تا ۱۹۳۳ به عنوان رئیس‌جمهوری امریکا بر سر کار بود. هووردر ایجاد ارتباط کلامی با مردم بسیار ضعیف بود و منجر به افزایش مشکلات تجاری را شد که همین موضوع رکود اقتصادی بزرگی را ایجاد کرد. یکی از بدترین تصمیماتی که او به عنوان یک رهبر گرفت، حمایت و ایجاد قانونی بود که جنگ تجاری بین کشورها را آغاز کرد.

هربرت-هوور

میلارد فیلمور (Millard Fillmore)

میلارد فیلمور سیزدهمین رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا و آخرین شخص از حزب ویگ (حزب ویگ یکی از پایه‌های اصلی تکامل نظام سیاسی بریتانیا است) بود که توانست به ریاست جمهوری این کشور برسد. وی از سال ۱۸۵۰ تا ۱۸۵۳ در مقام ریاست جمهوری ایالات متحده حضور داشت. مورخان معمولاً فیلمور را عمدتاً به دلیل سیاست‌های او در مورد برده داری در زمره بدترین رؤسای جمهور تاریخ امریکا قرار می‌دهند.

میلارد-فلیمور

جان تایلر ( John Tyler)

جان تایلر دهمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده که از سال ۱۸۴۱ تا ۱۸۴۵ در منصب قدرت بود. او یک مدافع سرسخت برده داری بود که پس از ریاست جمهوری، سکوی حزب خود را رها کرد. وی با تمام سیاست‌های مخالف با حزبش برحورد می‌کرد. مخالف سرسخت تشکیل بانک ملی بود، به همین دلیل کل کابینه مشاوران او استعفا دادند.

جان-تایلر

فرانکلین پیرس (Franklin Pierce)

فرانکلین پیرس چهاردهمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده از حزب دموکرات بود که از سال ۱۸۵۳ تا ۱۸۵۷ مسئولیت ریاست جمهوری این کشور را بر عهده داشت. پیرس علاقه شدیدی به کشور گشایی داشت، که این به معنای ایالت‌های بیشتری بود که در آن برده داری مجاز است. این مسئله وضعیت را متشنج کرد و در نهایت به جنگ داخلی منجر شد.

فرانکلین-پیرس

دونالد ترامپ (Donald Trump)

دونالد ترامپ سیاستمدار و شخصیت رسانه‌ای امریکایی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ به عنوان چهل و پنجمین رئیس‌جمهوری ایالات متحده فعالیت داشت. ترامپ تنها رئیس‌جمهور زنده‌ای است که در گروه بدترین‌ رئیس جمهور‌های امریکا قرار دارد. وی تنها رئیس‌جمهوری است که دو بار استیضاح و به دلیل جنایت هایش محاکمه شده است. حتی با وجود مسائل حقوقی پیرامون او، مانند اتهامات جنایی به دلیل تلاش برای براندازی انتخابات ۲۰۲۰ و محکومیت جنایی در کمپین انتخاباتی خود در سال ۲۰۱۶، ترامپ دوباره در سال ۲۰۲۴ نامزد ریاست جمهوری شده است.

دونالد-ترامپ

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    همه اینها را بنویسید. اما ترامپ رئیس جمهور اینده امریکاست. چه بخواهید چه بخواهید

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها