پزشکیان زیر قولش نمی‌زند

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل گفت: پزشکیان کسی نیست که به قول و وعده و شعار خود عمل نکند او تغییر را به نفع عموم ملت ایران رقم خواهد زد.

پزشکیان زیر قولش نمی‌زند

جواد زنجانی روز دوشنبه اظهار کرد: نزدیک به ۸۰ درصد از آرای ماخوذه مردم استان در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری به نام مسعود پزشکیان ثبت شده و این بالاترین رقم در میان همه استان‌های کشور بوده که حکایت از خردِ سیاسی و غیرتِ مردمان نجیبی دارد که یکصدا پشت "فرزندِ شایسته آذربایجان" ایستادند.

رئیس ستاد انتخابات مسعود پزشکیان در استان اردبیل با با بیان اینکه مردم به صداقت ، راستگویی و همچنین به روحیه فساد ستیزی، رفع تبعیض قومیتی و جوان گرایی پزشکیان رای دادند افزود: مردم استان اردبیل یک دست و یک صدا در مرحله اول پای صندوق‌های رای حاضر شدند و در بین استان‌های کشور با ۸۰ درصد به پزشکیان رای دادند.

زنجانی ادامه داد: تعدادی از مردم به دلایلی پای صندوق‌های رای حاضر نشدند و به نوعی از صندوق قهر کردند که ما مصمم هستیم بخشی از اینها را با اقناع سازی و درک وضعیت حاکم به پای صندوق رای بکشانیم.

رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان اردبیل بیان کرد: باورم این است که در دور دوم با اتکا به آرای سبز همراهان دور اول ، حضور جوانان و زنان به ویژه جذب آرای خاکستری، انسجام، همدلی و مشارکت اقشار مختلف مردم تاریخی‌ترین آرا در استان اردبیل به نام پزشکیان ثبت شود.

دیدگاه‌های پزشکیان درباره مسائل مهم روشن است

وی اضافه کرد: دیدگاه‌های پزشکیان درباره مسائل مهمی مانند FATF ، گشت ارشاد، رفع تحریم ، احیای برجام ، اصلاحات اقتصادی و طرح صیانت از فضای مجازی مورد استقبال فعالان سیاسی، نخبگان، دانشجویان و نسل جوان قرار گرفته است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه حضور پزشکیان در رقابت‌ها با استقبال مردم مواجه شده است، اضافه کرد: به عنوان فردی که فضا و مسائل سیاسی را همیشه بررسی می‌کنم، کمتر تصور می‌کردم حضور یک نامزد این‌قدر در شور و شوق و آشتی مردم با صندوق و افزایش امید مردم موثر باشد.

زنجانی با بیان اینکه مسیر پیروزی پزشکیان از مشارکت مردم می‌گذرد، تاکید کرد: کسب آرای بالای ۱۰ میلیون از سوی پزشکیان در این دوره پایین مشارکت مردمی، مایه سربلندی است و مطمئن هستیم در دور دوم پزشکیان با جذب آرای خاموش و دیگر اقشار جامعه منتخب ریاست جمهوری خواهد شد.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شد ، در این دوره مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان برای جایگاه ریاست‌ جمهوری رقابت کردند و به علت عدم احراز آرا کافی برای انتخاب رئیس جمهور، رقابت بین پزشکیان و جلیلی به عنوان دارندگان بالاترین آرا به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه موکول شد.

 

منبع: ایرنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها