کیوسک آنلاین تیتر کوتاه / ۲۶۹

بازار خودروهای هیبریدی داغ شد

در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی گذرا و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه‌های اقتصادی و بعضا غیراقتصادی در سراسر جهان درایم.

بازار خودروهای هیبریدی داغ شد

به گزارش تیتر کوتاه-روزنامه نیویورک تایمز (The New York Times) در تاریخ ۹ ژوئیه ۲۰۲۴ ( ۱۹ تیر ۱۴۰۳ ) در بخش اقتصادی به گزارش اخبار زیر پرداخت:

  • مخالفت دموکرات‌ها با بایدن علنی شد

دموکرات‌های کنگره امریکا درحال‌حاضر با سوالات بیشتری در مورد آینده جو بایدن به عنوان پرچمدار حزب مواجه شدند. پس از اینکه مصاحبه پرزیدنت بایدن با ABC نگرانی‌ها در مورد توانایی او برای نامزدی مجدد را کاهش نداد، تعداد بیشتری از دموکرات ها، چه به صورت علنی و چه خصوصی، اکنون می‌گویند که او باید به دلیل عملکرد ضعیف خود در مناظره علیه رئیس‌جمهوری سابق از رقابت کناره گیری کند.

  • دندان تیز چینی‌ها برای خودروساز ژاپنی

هوندا، این خودروساز ژاپنی روز سه شنبه اعلام کرد که موتور تولید خودرو در کارخانه خود در استان آیوتایا در تایلند را تا سال ۲۰۲۵ متوقف خواهد کرد زیرا قصد دارد تولید خود را در کارخانه‌ای که در استان پراچینبوری اداره می‌کند، تثبیت کند. این اقدام شرایط سخت تری را نشان می‌دهد که دومین خودروساز بزرگ ژاپن در این کشور آسیای جنوب شرقی با آن مواجه است، زیرا برندهای چینی به شدت به دنبال به‌دست آوردن سهم بازار در تایلند و افزایش تقاضای مصرف‌کنندگان برای خودروهای برقی هستند.

 

روزنامه واشنگتن پست (The Washington Post) نیز در بخش اقتصادی اعلام کرد:

  • حال و روز یورو در شرایط بحرانی فرانسه

روز سه‌شنبه، ارزش دلار آمریکا در مقایسه با سایر ارزهای اصلی به پایین‌ترین حد خود نزدیک شد، زیرا گزارشی از مشاغل نشان می‌دهد تعداد مشاغل جدید کمتر از حد انتظار است. معامله گران منتظر شنیدن سخنان رئیس فدرال رزرو، جروم پاول، بودند تا بفهمند چگونه این امر ممکن است بر نرخ بهره تأثیر بگذارد. یورو پس از نوسانات بسیار در روز دوشنبه ثابت ماند زیرا سرمایه‌گذاران در حال تطبیق شرایط با ایده پارلمانی متقابل در فرانسه هستند.

  • بازار خودروهای هیبریدی داغ شد

Stellantis (شرکت خودروسازی چند ملیتی) روز سه شنبه اعلام کرد که خط خودروهای هیبریدی مقرون به صرفه خود را تا سال ۲۰۲۶ به ۳۶ مدل در اروپا گسترش خواهد داد تا تقاضای رو به رشد برای این نوع موتور، جایگزینی برای خودروهای بنزینی و خودروهای برقی را برآورده کند. این خودروساز امریکایی-فرانسوی-ایتالیایی که از ادغام سال ۲۰۲۱ بین پژو سازنده PSA و فیات کرایسلر ایجاد شد، در بیانیه‌ای اعلام کرد که امسال ۳۰ مدل هیبریدی را برای ۹ برند از ۱۴ برند خود از جمله فیات، پژو، جیپ و آلفارومئو ارائه خواهد کرد. و شش مورد دیگر را طی دو سال آینده راه‌اندازی کنید.

 

روزنامه وال استریت ژورنال (The Wall Street Journal) همچنین در بخش اقتصادی به گزارش موارد زیر پرداخت:

  • بریتانیایی‌ها نگران کمبود آب نباشند

Thames Watre (تیمز واتر)، بزرگترین تامین‌کننده آب بریتانیا، گفت که بودجه‌ای معادل ۱.۸ میلیارد پوند (۲.۳۱ میلیارد دلار) دارد که برای ادامه فعالیت تا ماه مه ۲۰۲۵ کافی است، زیرا تلاش هایش برای جمع آوری سهام جدید برای تضمین بقای خود ادامه دارد. این شرکت اعلام کرد که بهتر است با سرمایه‌گذاران و طلبکاران برای جمع آوری منابع مالی جدید پس از تعیین چارچوب پنج سال آینده توسط تنظیم‌کننده آب در روز پنجشنبه، تعامل داشته باشد.

  • امکانات ویژه مایکروسافت برای کارمندانش

سخنگوی شرکت مایکروسافت روز دوشنبه با اشاره به عدم وجود اندروید گوگل گفت: مایکروسافت قصد دارد دستگاه‌های مبتنی بر iOS اپل را به کارمندان خود در چین برای دسترسی به برنامه‌های احراز هویت ارائه دهد. مایکروسافت پس از یک سری موارد نقض امنیتی تحت نظارت شدید قرار گرفته است که آخرین مورد مربوط به هکرهای روسی است که در اوایل امسال از ایمیل‌های کارکنان و مشتریان این شرکت جاسوسی کرده و به آنها دسترسی پیدا کرده‌اند.

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر