رئیس جمهور آمریکا در گذر سال ها؛

عکس هایی از بایدن که تا به حال ندیده اید

جو بایدن ۸۱ ساله پس از تلاش بسیار در رقابت با دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه، در نهایت انصراف خود از کاندیداتوری ریاست جمهوری را اعلام کرد. به همین بهانه نگاهی به تصاویر برگزیده از زندگی سیاسی وی داریم.

عکس هایی از بایدن که تا به حال ندیده اید

در حالی که جو بایدن، رئیس‌جمهوری امریکا به تلاش خود برای انتخاب مجدد ریاست جمهوری پایان می‌دهد، در اینجا نگاهی به دوران فعالیت سیاسی چندین دهه او داریم.

در ادامه تصاویری از دوران فعالیت سیاسی جو بایدن را مشاهده می کنید:

سپتامبر ۱۹۸۸ (جو بایدن در دیوان عدالت عالی در واشنگتن دی سی)

بایدن-1

نوامبر ۱۹۷۲ ( جو بایدن، پیش از بریدن کیک تولد ۳۰ سالگی خود در یک مهمانی در ویلمینگتون، دلاور، با پسرانش هانتر و بو )

بایدن-2

دسامبر ۱۹۷۲ ( جو بایدن در شروع عضویت در سنای ایالات متحده. بایدن پنجمین سناتور جوان تاریخ بود.)

بایدن-3

ژانویه ۱۹۷۳ ( جو بایدن به عنوان سناتور ایالات متحده طی مراسمی از بیمارستان ویلمینگتون سوگند یاد کرد. پسرش بو، در پیش‌زمینه عکس حضور دارد که در یک تصادف رانندگی غم‌انگیز که باعث مرگ مادر و خواهر جو بایدن در دسامبر ۱۹۷۲ شد، مجروح شد.)

بایدن-4

۲۰ فوریه ۱۹۷۸ (رئیس‌جمهوری جیمی کارتر و سناتور جو بایدن در جریان یک رویداد جمع آوری کمک مالی در ویلمینگتون با هم گفت‌وگو کردند.)

بایدن-5

۳ ژانویه ۱۹۸۵ (جو بایدن همراه با دخترش اشلی در مراسمی در کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی در حضور جورج بوش معاون رئیس‌جمهوری آن زمان سوگند یاد می‌کند.)

بایدن-6

۹ خرداد ژوئن ۱۹۸۷ (جو بایدن هنگام خروج از ویلمینگتون پس از اعلام نامزدی خود برای ریاست جمهوری، از قطار خود دست تکان می‌دهد. )

بایدن-7

۳ آگوست ۱۹۹۳ (جو بایدن یک سلاح نیمه خودکار TEC-۹ را در جریان جلسه استماع مبارزه با تکثیر سلاح‌های تهاجمی در کاپیتول هیل در واشنگتن دی سی در دست دارد. بایدن در لایحه جنایی گسترده سال ۱۹۹۴ به اجرای ممنوعیت ۱۰ ساله سلاح‌های تهاجمی کمک کرد.)

بایدن-8

۱۲ ژانویه ۲۰۰۲ (جو بایدن در جریان سفرش به کابل با حامد کرزی، نخست وزیر جدید دولت موقت افغانستان دیدار کرد.)

بایدن-14

۴ نوامبر ۲۰۰۸ ( باراک اوباما رئیس‌جمهوری منتخب، همسرش میشل، معاون رئیس‌جمهوری منتخب جو بایدن و همسرش جیل پس از سخنرانی پیروزی اوباما در شب انتخابات در شیکاگو برای جمعیت دست تکان می‌دهند.)

بایدن-9

۷ نوامبر ۲۰۱۲ (جو بایدن به عنوان معاون رئیس‌جمهوری پس از دومین پیروزی باراک اوباما در کاخ سفید، وی را در مهمانی شب انتخابات خود در شیکاگو در آغوش گرفت.)

بایدن-10

۶ ژوئن ۲۰۱۵ (جو بایدن، همراه با خانواده اش، در مراسم خاکسپاری پسرش، دادستان کل سابق ویلمینگتون حضور دارد.)

بایدن-11

۱۲ ژانویه ۲۰۱۷( رئیس‌جمهوری باراک اوباما مدال آزادی ریاست جمهوری را طی مراسمی در کاخ سفید در واشنگتن دی سی به جو بایدن معاون رئیس‌جمهوری اهدا کرد.)

بایدن-12

۲۰ آگوست ۲۰۲۰ ( جو بایدن، معاون رئیس‌جمهوری سابق باراک اوباما و کامالا هریس که امیدوار به ریاست جمهوری بود، در جریان کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در ویلمینگتون روی صحنه می‌روند.)

بایدن-13

۲۷ ژوئن ۲۰۲۴ (رئیس‌جمهوری جو بایدن و رئیس‌جمهوری سابق دونالد ترامپ در مناظره ریاست جمهوری در آتلانتا شرکت کردند. عملکرد فاجعه‌بار بایدن در طول مناظره منجر به درخواست‌های گسترده دموکرات‌ها برای کناره‌گیری از رقابت‌های ریاست‌جمهوری شد.)

بایدن-15

تینا خرسند
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر