اختصاصی تیترکوتاه؛

واکنش رسانه های خارجی به خبر تنفیذ مسعود پزشکیان

رسانه‌های خارجی به خبر تنفیذ حکم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران از سوی رهبر انقلاب واکنش نشان دادند.

واکنش رسانه های خارجی به خبر تنفیذ مسعود پزشکیان

حکم ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس جمهور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران صبح روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب تنفیذ شد..

خبرگزاری آمریکایی بارونز در خصوص مراسم تنفیذ مسعود پزشکیان از سوی رهبر انقلاب اسلامی اعلام کرد: آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران، روز یکشنبه پس از انتخابات اوایل ماه جاری، مسعود پزشکیان را رسما به عنوان نهمین رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران تایید کرد. رهبر انقلاب اسلامی در پیامی که توسط رئیس دفتروی قرائت شد، گفت: رای (به) آقای پزشکیان حکیم، صادق، مردمی و عالم را تایید می‌کنم و ایشان را به ریاست جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم. رئیس جمهور جدید قرار است روز سه شنبه در برابر مجلس سوگند یاد کند.

بارونز

خبرگزاری هند نیز به گزارش خبر تنفیذ مسعود پزشکیان رئیس جمهور ممنتخب ایران از سوی رهبر انقلاب اسلامی پرداخت.

photo_2024-07-28_13-21-40

خبرگزاری ای اف پی فرانسه در واکنش به خبر تنفیذ رئیس جمهور ایران از سوی رهبر انقلاب اسلامی نوشت: این مراسم با حضور مقامات ارشد ایرانی و دیپلمات های خارجی در تهران پایتخت برگزار شد و از تلویزیون دولتی پخش شد. پس از تایید رسمی آیت الله خامنه ای، پزشکیان از رهبر و مردم ایران تشکر کرد و قول داد "بار سنگین" ریاست جمهوری را به دوش بکشد.

photo_2024-07-28_13-21-38

خبرگزاری المانیتور نیز با پوشش مراسم تنفیذ ریاست جمهوری ایران، گزارش خبرگزاری فرانسه (ای‌اف‌پی) را بازتاب داد.

العربیه انگلیسی نیز با بازتاب این مراسم و تنفیذ حکم مسعود پزشکیان از جانب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، نوشت که «رئیس جمهور جدید ایران روز سه‌شنبه در مجلس سوگند یاد خواهد کرد.»

photo_2024-07-28_13-26-34

 

 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر