در گفت‌وگوی تیتر کوتاه با دبیر اول کمیسیون مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

ابهامات لیست پیشنهادی وزرا رفع خواهد شد

فضل الله رنجبر گفت: پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی، فضای مجلس به گونه‌ای بود که در خصوص برخی از گزینه ها، نظراتی متفاوتی وجود داشت، بنابراین اکنون زمان قضاوت کردن نیست.

ابهامات لیست پیشنهادی وزرا رفع خواهد شد

هدف شورای راهبردی دولت چهاردهم این بود که انتخاب وزرای پیشنهادی، فراجناحی باشد. اکنون که لیست کابینه دولت جدید به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، نظرات متفاوتی در خصوص برخی گزینه‌های موجود در این لیست وجود دارد.

در همین راستا به گفت‌وگو با فضل الله رنجبر دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پرداختیم.

رنجبر در رابطه با الزام بررسی به موقع لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم بیان کرد: نظر بر این است که مجلس شورای اسلامی در خصوص تشکیل کابینه دولت چهاردهم به موقع تصمیم گرفته تا وقفه‌ای در این روند ایجاد نشود و همه وزارتخانه‌ها با توجه به خلا پیش آمده بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند. کلیت لیست وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم نشان دهنده نیروهای مجرب و توانمند است و در مورد برخی از گزینه‌ها به لحاظ توانمندی و تجربه کاری، نظراتی وجود دارد که قطعا موافقان و مخالفان در خصوص این مسئله بحث و گفت‌وگو خواهند داشت.

فضل الله-رنجبر

وی در ادامه افزود: در ارتباط با وزیر پیشنهادی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌توان گفت که گزینه پیشنهادی فرد با تجربه‌ای بوده، اما به لحاظ تخصصی، نکات و ملاحظاتی وجود دارد که برای رفع این ابهامات از وی دعوت شده تا در صحن کمیسیون حضور پیدا کرده و به سوالات مشخص در این زمینه پاسخ داده تا ما بتوانیم جمع بندی کمیسیون را به مجلس گزارش دهیم.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار تیتر کوتاه مبنی بر احتمال اخذ رای وزیر پیشنهادی وزارت کار گفت: به هر حال امروز پس از ارائه لیست وزرای پیشنهادی، فضای مجلس به گونه‌ای بود که در خصوص برخی از گزینه ها، نظراتی متفاوتی وجود داشت، بنابراین اکنون زمان قضاوت کردن نیست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر