ایران مستقیماً حمله می‌کند

رادیو و تلویزیون اسرائیل: ایران برای حمله گسترده‌تری آماده می‌‎شود.

ایران مستقیماً حمله می‌کند

به گزارش تیتر کوتاه ، رادیو و تلویزیون اسرائیل بر خلاف ادعای بسیاری از رسانه‌های غربی که مدعی بودند جمهوری اسلامی ایران از خون‌خواهی شهیدان هنیه و شکر منصرف شده است، اذعان کرد که ایران برای حمله گسترده‌تر آماده می‌شود.

باراک راوید خبرنگار وبگاه اکسیوس نیز  به‌نقل از ۲ منبع مطلع گفت: جامعۀ اطلاعاتی اسرائیل معتقد است ایران تصمیم گرفته به‌طور مستقیم به اسرائیل حمله کند و ممکن است این حمله چند روز طول بکشد.

بر اساس خبرهای منتشر شده ، ارتش اسرائیل از شهروندان خود خواسته است تا فورا از آذربایجان و گرجستان خارج شوند. 

 بر اساس اخبار منتشر شده ، شبکه عبری کان رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد، ارتش صهیونیستی  از بیم پاسخ ایران، از تمامی نیروها ی خود  در گرجستان و جمهوری آذربایجان خواسته است  فورا به اسرائیل بازگردند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    امریکا می تواند انتخاب کند، پیام مابه آمریکا شیطان بزرگ واضح است، به شیطان بزرگ امریکا هشدار نظامی داده می شود درجنگ ایران با اسرائیل دخالت نکن و برای اسرائیل ضد مسیح وضد مسلمان خود شیرینی نکن که اگر در این جنگ قطعی دخالت وخود شیرینی کنی و موشک‌ها وپهبادهای ایران را رهگیری یا منهدم کنی متقابلا قطعا نیروهای مسلح ایران به کل پایگاه‌های آمریکا در منطقه وجهان حمله خواهند کرد و همانطوری که سربازان خمینی کبیر آمریکا را با اردنگی به مدت ۴۵ سال ازایران بیرون کردند اینبار هم سربازان خمینی با شرف با لگد آمریکا را از کل بلاد اسلامی به بیرون پرت خواهند کرد‌. وامریکا خوب میداند که سربازان خمینی این اراده وقدرت را دارند . به شیطان بزرگ امریکا هشدار می گردد از منطقه جنگی ایران با اسرائیل فاصله بگیر ودخالت نکن ، این یک هشدار نظامی ست. فاصله بگیر ودخالت نکن . اگر فاصله نگیری نوک موشک‌ها به سمت پایگاه‌های شیطان بزرگ امریکا خواهد چرخید وپروبال شیطان خواهد سوخت و تورا سنگ باران خواهیم کرد و سرت خواهد شکست ویا چشمت کور خواهد شد ، بس است هرچه از بچه حرامزاده ات اسرائیل دفاع کردی ، بچه حرامزاده ات اسرائیل را به شیرهای عصبانی ایران بسپار تا اورا بدرند . شیطان مجسم فاصله بگیر ودخالت نکن. دخالت آمریکا در جنگ وانتقام ایران از اسرائیل با توجه به تجاوز خبیثانه اسرائیل به خاک ایران کاملا مخالف دمکراسی است‌ دخالت نکن و از مهلکه جنگ با اسرائیل فاصله بگیر ودور شو ، خیلی دور .شیطان بزرگ خسارت‌های هنگفت و وحشت آوری به‌خاطر حمایت احمقانه اش از اسرائیل حرامزاده نمک نشناس متحمل شده وخود احمقش متوجه این خسارت ها نیست ، نمونه آشکارش تخریب رابطه آمریکا با کشور بزرگ چین و روسیه و کاهش مبادلات تجاری با این دو کشور و دوم حذف دلار از مبادلات تجاری ابرقدرت ها و دیگر قدرت‌ها که ضربه های عمیقی بر اقتصاد واعتبار آمریکا زده وهنوز ضربه های نظامی به شیطان بزرگ هم در راه است ، ادامه حمایت احمقانه آمریکا از اسرائیل یعنی آمریکا با اره برقی پاهای خودش را ببرد.

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر