رئیس جمهور: آمریکا مقصر نارضایتی مردم نیست + فیلم

رئیس جمهور در صحن مجلس گفت: رسالت دولت چهاردهم، تأمین آموزش عادلانه و با کیفیت برای همه مردم، صرف نظر از جنسیت، قومیت، مذهب و منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، توسعه زیرساخت‌ها، تحصیل و تأ مین منابع لازم برای تحقق اهداف، تنظیم‌گری و وضع مقررات ضروری، تأمین امنیت و تقویت اقتدار ملی است.

وی افزود: برقراری و تنظیم مناسبات بین‌المللی با رعایت اصل عزت، حکمت و مصلحت، مبارزه با دشمنان عزت، اقتدار و استقلال کشور، آبادانی سرزمین و توسعه رفاه اجتماعی و ایجاد محیط اجتماعی برای رشد فضایل از دیگر رسالت‌های دولت چهاردهم است. اصول و ارزش‌هایی که ما به آن معتقدیم، رسالت ما و چشم‌انداز ماست.

مسعود پزشکیان ادامه داد: براساس فرمایش حضرت علی (ع) مبنای درستی یک حکومت، آن چیزی است که مردم پشت آن حکومت و قدرت می‌گویند، است. وظیفه حاکمیت، عمل صالح، یعنی رضایت مردم است؛ این اصلی است که ما با تمام وجود به آن معتقدیم. آنچه باعث می‌شود، هوای مردم را نداشته باشیم، هوای نفس است. هیچ دین و باوری، هیچ امام و پیغمبری در قبال هیچ انسانی، قدم از عدالت آنطرف‌تر نگذاشته است. فرقی نمی‌کند که مذهبی باشند یا نباشند، ترک باشند، فارس باشند، عرب باشند، عجم باشند، خارجی باشند یا داخلی. تمام دعوا بر سر عدالت است.

رئیس جمهور در بخشی از صحبت هایش گفت: تمام بحث این است که مردم باید از ما راضی باشند و این مردم امروز از ما ناراضیی اند؛ مقصر ما هستیم، مقصر آمریکا و بیگانگان نیستند. این که ما باید مردم را راضی نگه داریم به کسی ربطی ندارد. باید با تمام وجود به مردم عضق ورزید و با آنها مهربان بود.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر