زلزله پیدا شدن اجساد شش صهیونیست در سرزمین های اشغالی

از شب گذشته اخباری مبنی بر پیدا شدن اجساد ۶ اسیر صهیونیستی در تونلی در رفح توسط محافل صهیونیستی در حال انتشار است که امروز منابع رسمی صهیونیستی به این خبر واکنش نشان دادند .

زلزله پیدا شدن اجساد شش صهیونیست در سرزمین های اشغالی

به گزارش تیتر کوتاه ، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد ؛ اجساد شش اسیر در یک تونل زیرزمینی در رفح و محل پیدا شدن اسیر القاضی پیدا شد . آنها اندکی قبل از رسیدن ما به آنها توسط حماس به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند ؟!

این بیانیه در حالی منتشر شده است که کانال اسرائیلی شهرک نشینان در تلگرام می نویسد؛ شش زندانی که اجسادشان در رفح پیدا شد در چند روز گذشته؛ کشته شده اند.

به دنبال کشف اجساد صهیونیست های کودک کش محافل صهیونیستی اعم از سیاستمداران و رسانه های صهیونیستی دعوت به اعتراض و نافرمانی مدنی بر علیه دولت نتانیاهو نمودند .

بیانیه خانواده‌های اسرای اسرائیل: نتانیاهو زندانیان را رها کرد و از امروز دولت متزلزل خواهد شد و ما از مردم می‌خواهیم که برای تظاهرات آماده شوند.

یائیر گولان رهبر حزب کارگر؛ از مردم خواست تا امروز بیرون بروند و تظاهرات کنند.یایر لاپید، رهبر اپوزیسیون:پسران و دختران ما رها شده اند و در اسارت می میرند و نتانیاهو مشغول ترفند بازی است.

نعما لزینی، عضو کنست:امروز همه ما به خیابان ها خواهیم رفت. زیرا در غیر این صورت قیامتی( پایان جنگ) در کار نیست.

یایر لاپید: امروز صبح قلب کل اسرائیل شکست، البته به جز کسانی که در راس آن ایستاده اند! از مرگ ۶ اسیر دیگر می شد جلوگیری کرد؛ با معامله

الیور لیفی تحلیلگر مشهور کان عبری: شش زندانی که چند روز پیش زنده بودند (و امروز اجسادشان توسط ارتش کشف شد) گواه این است که فشار نظامی به تنهایی، بدون تلاش سیاسی، بدون مذاکره و بدون هدف، باعث کشتار اسرا می شود.

گانتز: کسانی هستند که برای جلوگیری از کشتار اسیران کاری انجام ندادند، زمان آن فرا رسیده است که دولت شکست خورده را جایگزین کنید و علیه آن تظاهرات کنید.

ایهود باراک نخست وزیر سابق اسراییل ضمن دعوت همه به نافرمانی مدنی گفت: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست و باید دولت او را سرنگون کرد.

گالانت وزیر جنگ: کابینه باید فوراً تشکیل جلسه دهد و تصمیم روز پنجشنبه(ماندن در محور فیلادلفیا، مانع اصلی مذاکرات) را لغو کند، زندانیان باقی مانده در اسارت حماس باید به خانه بازگردانده شوند.

رادیو ارتش اسرائیل: پس از پیدا شدن اجساد شش زندانی، ناامیدی بر نهاد امنیتی حاکم است و علیرغم اظهارات قبلی آن مبنی بر لزوم انعقاد توافق، درخواست هایی مبنی بر لغو تصمیم کابینه در راستای آمادگی برای انعقاد معامله وجود دارد.

گانتز: اقانخست وزیر️ صبح دردناکی برای تمام اسراییل، به ویژه برای شش خانواده است. وقتی فرحان القاضی آزاد شد با او تماس گرفتی و به بیمارستان برای دیدارش رفتی اکنون با شش خانواده اسیر اسرائیلی تماس بگیرید و به حرف دل آنها گوش دهید. این کمترین چیزی است که لیاقت آن ها را دارند. حتی یک دقیقه هم تاخیر نکن

اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل در پاسخ به گالانت: حماس اسرای ما را با خونسردی کشت تا ما را مجبور به تسلیم کند، خواسته هایش را بپذیریم و به او اجازه دهیم توانایی های خود را بازیابد. دولت اجازه معامله تسلیم که امنیت اسرائیل را از بین ببرد نخواهد داد

بن گویر: مجازات اعدام باید علیه اسرای فلسطینی تصویب شود.

کانال 12 و کانال 13 : با توجه به اتفاقات اخیر، از لغو برخی از برنامه های امشب خود در اواخر شب خبر می دهیم( دعوت به تظاهرات)

ادعای یدیعوت آحرونوت: پس از کالبد شکافی ( ۶ اسیر پیدا شده) مشخص شد که این افراد از ناحیه سر و جاهای دیگر مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند.

گانتز: کسانی هستند که برای جلوگیری از کشتار اسیران کاری انجام ندادند، زمان آن فرا رسیده است که دولت شکست خورده را جایگزین کنید و علیه آن تظاهرات کنید. 

اخبار منتشر شده حاکی است که در بین اجساد پیدا شده، جسد یک آمریکایی هم کشف شده است که کاخ سفید در بیانیه ای این خبر را تائید نمود . 

همچنین به ادعای  یدیعوت آحرونوت: بر اساس اعلام کاخ سفید یکی از کشته شدگان از اتباع آمریکایی است و بایدن با ادعای اعلام قتل اسیر آمریکایی توسط حماس گفت: من ویران و خشمگین هستم. من در کنار پدر و مادرش بیش از آنچه که کلمات می توانند بیان کنند، غمگین هستم. اشتباه نکنید!! رهبران حماس این کار را کرده اند و تاوان جنایات خود را می پردازند.

این واکنش ها در حالی است که رژیم کودک کش صهیونیستی روزانه صدها کودک و زن فلسطینی را به فجیع ترین وضع مممکن به خاک و خون می کشد اما هیچ عکس العمل جهانی و حقوق بشری را شاهد نیستیم و این در حالی است که اسرای صهیونیستی هم با بمب های خود صهیونیست های کودک کش به هلاکت رسیده اند و تمام تلاش ها برای آتش بس توسط بنیامین نتانیاهو به بن رسیده است و این دولت صهیونیستی است که باید جواب این خون ها را بدهد . 

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر