کیوسک آنلاین تیتر کوتاه / ۴۱۶

هوش مصنوعی کارمندان را خوشحال تر می کند

در بخش کیوسک آنلاین هر روز نگاهی گذرا و کوتاه به صفحه نخست مهم‌ترین روزنامه های اقتصادی و بعضا غیراقتصادی در سراسر جهان داریم.

هوش مصنوعی کارمندان را خوشحال تر می کند

به گزارش تیتر کوتاه - خبرگزاری رویترز (Reuters) در بخش سیاسی به گزارش خبر زیر پرداخت:

فرصت های شغلی استرالیا در سه ماهه اوت ۵.۲ درصد کاهش یافت فرصت های شغلی در استرالیا برای نهمین سه ماهه متوالی در سه ماه منتهی به پایان آگوست با کاهش در اکثر صنایع به دلیل کاهش تقاضا برای نیروی کار کاهش یافت. ارقام اداره آمار استرالیا (ABS) در روز پنجشنبه نشان داد که مشاغل خالی ۵.۲ درصد نسبت به دوره سه ماهه قبل، زمانی که ۳.۵ درصد کاهش یافته بود، کاهش یافت. فرصت‌های شغلی نسبت به سال گذشته ۱۷.۱ درصد کاهش یافت و به ۳۲۹۹۰۰ رسید که پایین‌ترین سطح از آگوست ۲۰۲۱ بود، اما همچنان ۴۵ درصد بیشتر از قبل از شیوع همه‌گیری کووید-۱۹ بود.

دونالد ترامپ به دنبال دادگاه تجدید نظر در حالی که دونالد ترامپ در آستانه انتخابات خود در کاخ سفید است، وکلای رئیس جمهور سابق در تلاشی برای لغو حکم تقلب مدنی که ممکن است برای او حدود ۵۰۰ میلیون دلار هزینه داشته باشد، به دادگاه تجدیدنظر نیویورک می روند.

نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه قصد دارد در جلسات پنج‌شنبه در مقابل یک هیئت پنج قاضی در دادگاه استیناف سطح متوسط در منهتن شرکت کند، ارائه نکرده است. این جلسه قرار است از ظهر آغاز شود و انتظار می رود به صورت آنلاین پخش شود. ترامپ از دادگاه می‌خواهد که حکم قاضی آرتور انگورون در فوریه را که در مورد ثروتش در اسنادی که به بانک‌ها، بیمه‌گران و دیگران برای انجام معاملات و وام‌های تضمین شده دروغ گفته بود، لغو کند. این حکم به هسته شخصیت تاجر و ثروتمند ترامپ کاهش یافت.

روزنامه The Times

روزنامه ملی بریتانیا (The Times) نیز در بخش سیاسی و تکنولوژی اعلام کرد:

روسیه پروژه هواپیماهای بدون سرنشین جنگی مخفی در چین دارد به گفته دو منبع از یک آژانس اطلاعاتی اروپایی و اسناد بررسی شده توسط رویترز، روسیه یک برنامه تسلیحاتی در چین برای توسعه و تولید پهپادهای تهاجمی دوربرد برای استفاده در جنگ علیه اوکراین ایجاد کرده است. طبق یکی از اسناد، IEMZ Kupol، یکی از شرکت‌های تابعه شرکت تسلیحاتی دولتی روسیه Almaz-Antey، یک مدل پهپاد جدید به نام G۳ را در چین با کمک متخصصان داخلی توسعه و آزمایش کرده است. گزارشی که کوپول در اوایل سال جاری برای وزارت دفاع روسیه ارسال کرد و کار خود را تشریح کرد.

کوپول در به روز رسانی بعدی به وزارت دفاع گفت که می تواند پهپادهایی از جمله G۳ را در مقیاسی در کارخانه ای در چین تولید کند تا این تسلیحات بتوانند در "عملیات نظامی ویژه" در اوکراین، اصطلاحی که مسکو برای جنگ استفاده می کند، مستقر شود.

مطالعه جدید نشان می‌دهد که کاربران هوش مصنوعی در محل کار خوشحال‌تر هستند تعداد کمی از مردم رابطه سالمی با کار خود دارند، اما بر اساس مطالعه جدید HP، کسانی که از هوش مصنوعی در محل کار خود استفاده می کنند خوشحال تر هستند. HP، که به عنوان یک شرکت فناوری شناخته می شود، با شاخص روابط کاری خود، تلاش کرد تا درک بهتری از آنچه باعث رضایت و مشارکت کارکنان در یک چشم انداز کاری در حال تغییر می شود، داشته باشد.

دومین گزارش سالانه شاخص روابط کاری این هفته منتشر شد و نشان داد که فقط ۲۸ درصد از کارکنان دانش در سراسر جهان رابطه سالمی با کار خود دارند. اما آمریکایی ها شاهد جهش بزرگ تری بودند، از ۲۸ درصد در سال گذشته به ۳۴ درصد در سال جاری. آنلیز اولسون، معاون ارشد و مدیر عامل بازار آمریکای شمالی HP گفت: این پیشرفت در ایالات متحده ناشی از افزایش استفاده از هوش مصنوعی بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر