رسانه های اسرائیلی : نصرااله زنده است ؟

۹۰روز طراحی عملیاتی ، با بکارگیری بیست سرویس اطلاعاتی و ۸۵ تن مواد منفجره آغشته به مواد سمی برای یک نفر . نصرالله کابوس صهیونیست ها چگونه ترور شد ؟!

 رسانه های اسرائیلی : نصرااله زنده است ؟

اسرائیل در ۶ مهر ۱۴۰۳ با استفاده از ۸۵ بمب سنگرشکن دوتنی ساخت ایالات متحده آمریکا، مقر حزب‌الله در ضاحیه بیروت را بمباران کرد . هدف از این بمباران ، ترور دبیرکل فقید حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله بود .

سید حسن نصرالله سال ها در هدف ترور صهیونیست ها بود و بارها تحت ترور نلفرجام قرار گرفت ، اما نمی توانستند او را به دام بیاندازند . اما چه شد نصرالله را یافتند ؟!

سید حسن نصرالله  با اشغالگری اسرائیل مبارزه می‌کرد و در دوران دبیرکلی او حزب‌الله تقویت شد و به پیروزی‌هایی علیه رژیم صهیونیستی دست یافت به همین دلیل، او بارها از سوی رژیم صهیونیستی تهدید و مورد ترور نافرجام قرار گرفته بود. در جریان درگیری‌هایی که پس از عملیات طوفان‌الاقصی میان حزب‌الله و اسرائیل رخ داد، حزب‌الله به دفاع از گروه‌های مقاومت فلسطین و مردم غزه پرداخت . صهیونیست ها که نتوانسته بودند بعد از قریب به یک سال به خواسته های خود در حمله به غزه دست یابند ، یکی از مهمترین علل شکست خود در غزه را حزب الله لبنان و دبیرکل فقید آن در لبنان می دانستند لذا طرح ترور در دستور کار رژیم کودک کش قرار گرفت .

صهیونیست ها که قریب به بیست سال بود به دنبال ترور نصرالله بودند اما موفق نمی شدند این بار از دوستان منطقه ای و بین المللی خود کمک گرفتند.

طرح آتش بس در غزه توسط آمریکا و شرکاء منطقه ای آن مطرح شد . ایران حزب الله لبنان و حماس موافقت خود را با طرح آتش بس اعلام کردند . صهیونیست ها با طرح آتش بس تا آزادی اسراء اسرائیلی موافقت نمی کردند اما آمریکائیها و شرکاء منطقه ای و بین المللی آنها اصرار داشتند بر آتش بس و به ایران و طرف های آن اطمینان می دادند که آتش بس قطعی است ؟!

با این نگاه بود که سید حسن نصرالله به منظور حمایت از کودکان و زنان مظلوم غزه و برای احیاء آتش بس وارد ساختمان مد نظر شد تا در جلسه ای مفاد آتش بسی که به نفع مردم فلسطین بود را طراحی نمایند که در این زمان جواسیس میدانی وارد عمل شده و رژیم طراحی ۹۰ روزه خود را عملیاتی و سید مقاومت را در ناجوانمردانه ترین حالت به شهادت رساندند .  

به گفته سرلشگر عبد الکریم خلف کارشناس امنیتی نظامی عراقی ، چهار کشور منطقه ای :  اردن ، سعودی ، مصر و امارات به همراه آمریکا و کشورهای عضو ناتو با ۹۰ روز طراحی اطلاعاتی و استفاده از ۸۵ مواد منفجره دو تنی این عملیات تروریستی را انجام دادند .

با این حال گفته شده است ، جنازه مطره سید حسن نصرالله سالم بوده و علت شهادت او شوک یاضربه ناشی از انفجار یا استنشاق گازهای سمی ناشی از بمباران بوده است .

عملیات حزب الله لبنان در حمله به پایگاه آموزشی نیروهای ویژه گولانی در عمق سرزمین های اشغالی نشان داد ، راه و روش سید مقاومت در ضربه به اشغالگران صهیونیست با قدرت ادامه دارد و کابوس نصرالله همچنان در وجود آنها باقی است و به قول رسانه های رژیم صهیوینستی نصرالله زنده است و دارد عملیات ها را هدایت می کند ؟

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر