تیتر کوتاه گزارش می دهد؛

ترامپ گارسون مک دونالد می شود

ترامپ یکشنبه هفته آینده از شعبه مک‌دونالدز در پنسیلوانیا بازدید کند و سیب‌زمینی سرخ کرده می بپزد. کامالا هریس قبلا ادعا کرده بود که در مک‌دونالدز کار می‌کرده و در طول مدت کارش در آنجا سیب‌زمینی سرخ کرده پخته است که دروغ گفته بود.

ترامپ گارسون مک دونالد می شود

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده، آخر هفته جاری به ایالت پنسیلوانیا سفر می کند. این سفر شامل برگزاری سخنرانی ها، کار در یک شعبه مک‌دونالد و حضور در بازی فوتبال تیم پیتسبرگ استیلرز است. 

دونالد+ترامپ

طبق گزارش‌ها، ترامپ روز شنبه در فرودگاه محلی آرنولد پالمر در شهر لاتراب، در نزدیکی پیتسبرگ، یک تجمع سیاسی برگزار خواهد کرد. سپس، او اقامت خود را در این ایالت برای یک روز دیگر تمدید کرده و روز یکشنبه در یکی از شعب مک‌دونالد به عنوان سرخ‌کننده سیب‌زمینی مشغول به کار خواهد شد. این اقدام او برای تاکید بر ادعای تکراری و بی‌اساس خود در مورد کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا، است. ترامپ مدعی است که هریس در دوران دانشجویی خود هرگز در مک‌دونالد کار نکرده است، اگرچه هریس بارها بر خلاف این موضوع تأکید کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مکان دقیق مک‌دونالد هنوز مشخص نشده، اما احتمالاً ترامپ در یکی از شعبه‌های این زنجیره رستورانی در پیتسبرگ حضور خواهد داشت. 

علاوه بر این، ترامپ قرار است در بازی فوتبال شب یکشنبه بین تیم‌های پیتسبرگ استیلرز و نیویورک جتز که در ورزشگاه Acrisure برگزار می‌شود، حضور یابد. مالک تیم نیویورک جتز، وودی جانسون، یکی از حامیان نزدیک ترامپ است و در دوران ریاست‌جمهوری او به‌عنوان سفیر ایالات متحده در بریتانیا منصوب شده بود.

این رویدادها بخشی از تلاش‌های ترامپ برای جلب توجه عمومی و هواداران خود در ایالت‌های کلیدی محسوب می‌شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر