اولین کسی که اخراج کنم رئیس اف بی آی است

معاون سابق ترامپ می گوید، اگر رئیس جمهور شوم اولین کسی که برکنار می کنم رئیس اف بی آی است.

اولین کسی که اخراج کنم رئیس اف بی آی است

به گزارش تیتر کوتاه؛ «مایک پنس»، معاون سابق ترامپ و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نس در گفتگو با نشریه نیویورک پست اعلام کرده است که اگر رئیس جمهور شوم اولین کسى که برکنار مى‌کنم کریستوفر ری رئیس اف‌بی‌آی است. وی در ادامه می گوید که مردم آمریکا همچنین اعتماد خود را به وزارت دادگستری از دست داده اند و اگر من روزی رئیس جمهور آمریکا شوم، افراد ناشایست سطوح مدیریتی وزارت دادگستری را برکنار و افراد جدید و مورد تایید را جایگزین آنها خواهد کرد.

پنس پیشتر تحقیقات وزارت دادگستری درباره پرونده دونالد ترامپ را مورد تردید قرار داده و گفته بود بحث ها در مورد اینکه ترامپ باید برای نگه داری اسناد طبقه بندی شده عذرخواهی کند، موضوعی شتابزده و عجولانه است.

این سیاستمدار آمریکایی هفته جاری نیز در گفتگو با وال استریت ژورنال گفت: ترامپ در دادگاه حاضر شده و حق دارد در این پرونده از خود دفاع کند و من می خواهم تا زمانی که وی فرصت پاسخگویی داشته باشد، قاضی را در سمت خودش نگه دارم.

وی خاطرنشان کرد، ممکن است ارتباط او با ترامپ از زمانی که هر دو کاخ سفید را ترک کردند، دچار تزلزل و سستی شده باشد اما ترامپ دوست من است. این در حالی است که پنس پس از آنکه مانع از تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری پس از حمله ۶ ژانویه به کنگره نشد، مورد انتقاد شدید طرفداران ترامپ قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها