فرار متخصصان اسرائیلی برای پول بیشتر

کشورهای دیگر متخصصان اسرائیل را به شیوه ای مختلف جذب می کند به طوری که سیستم امنیتی اسرائیل از این موضوع احساس خطر می کند.

فرار متخصصان اسرائیلی برای پول بیشتر

به گزارش تیتر کوتاه؛ «نیر دابوری» گزارشگر امنیتی کانال 12 رژیم صهیونیستی طی گزارشی درباره فرار مغزها از اسرائیل به خارج از فلسطین اشغالی نوشت: استارت آپ ها و شرکت های های تک اسرائیل در بخش سایبری بوی پول بیشتر به مشامشان خورده و درحال فرار از فلسطین اشغالی هستند.

در هفته های اخیر پدیده ای در حال رخ دادن است که مقامات ارشد صنعت سایبری اسرائیل را نگران کرده است. یک آمریکایی شرکتی را در اسپانیا تأسیس کرد که موفق شده متخصصان سایبری اسرائیلی را به شیوه‌ای عجیب جذب کند. فرض بر این است که این بودجه از سوی آژانس‌های آمریکایی می‌آید که نمی‌خواهند مستقیم با اسرائیل روبروشوند و اساساً آن را با شرکت‌های مستقر در اسپانیا سفید می‌کنند.

یک مقام ارشد سایبری گفت، من ۴ کارمند را در دو هفته گذشته ازدست داده‌ام، آنها بلافاصله مجوز کار در اسپانیا و پیشنهاد جابجایی سخاوتمندانه ای دریافت کرده اند.

مقامات ارشد امنیتی نگرانی واقعی خود را در مورد این پدیده رو به رشد ابراز می کنند.  آنها معتقدند این کار می‌تواند منجر به ضعف فوق‌العاده وزارت جنگ شود.

انتهای پیام/

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها