تشدید حساسیت مردم به تحریم ها + اینفوگرافی

بازدید از محتوای مربوط به «تحریم‌ها» در پاییز سال گذشته افزایش ٪۱۸۰۰ داشته است.

پاییز ۱۴۰۱، کاربرد کلمه «تحریم» در فضای وب و سوشال فارسی‌زبان دستخوش تغییر شد. از «تحریم»های بین‌المللی خارج کشور به «تحریم» برندهای داخل کشور! همراه با این تغییر کاربرد کلمه، احساسات کاربرها به این موضوع هم تغییر کرد و این مسئله، برای برندها عواقب قابل تأملی داشت.

اینفوگرافی-تحریم

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر