تشدید حساسیت مردم به تحریم ها + اینفوگرافی

بازدید از محتوای مربوط به «تحریم‌ها» در پاییز سال گذشته افزایش ٪۱۸۰۰ داشته است.

پاییز ۱۴۰۱، کاربرد کلمه «تحریم» در فضای وب و سوشال فارسی‌زبان دستخوش تغییر شد. از «تحریم»های بین‌المللی خارج کشور به «تحریم» برندهای داخل کشور! همراه با این تغییر کاربرد کلمه، احساسات کاربرها به این موضوع هم تغییر کرد و این مسئله، برای برندها عواقب قابل تأملی داشت.

اینفوگرافی-تحریم

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

اخبار
اخبار
پیشنهاد سردبیر