لزوم دیدن شدن معیشت مردم در برنامه هفتم توسعه

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم، توجه به حوزه بهداشت و درمان و توجه به حوزه مسکن و راه های مواصلاتی باید در تصویب برنامه هفتم مورد توجه نمایندگان مجلس باشد.

لزوم دیدن شدن معیشت مردم در برنامه هفتم توسعه

رحمت الله فیروزی‌پور بادی درباره اولویت هایی که در لایحه برنامه هفتم توسعه باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: بنده اعتقاد دارم که نیازها و دغدغه های عموم مردم باید در تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد. بحث مسکن، آموزش و وپرورش، راه ها، بهداشت و معیشت مردم از جمله محورهایی است که ما باید به نحوی در برنامه هفتم توسعه در این حوزه ها برنامه ریزی کنیم که رضایتمندی عمومی حاصل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تکمیل پروژه های عمرانی نیز حائز اهمیت است، پروژه هایی که مدت هاست باقی مانده باید تکمیل شود. از نظر بنده آنچه که باید در اولویت اول برنامه هفتم توسعه قرار گیرد، بهبود معیشت مردم است. در وهله بعدی موضوع بهداشت و سلامت مردم باید مورد توجه قرار گیرد. در وهله بعدی نیز  موضوع مسکن و راه های مواصلاتی از محورهای کلیدی دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش نیز از دیگر محورهایی است که باید با جدیت در برنامه هفتم دنبال شود. از طرف دیگر رسیدگی به وضعیت بازنشستگان و کارمندان دولت که با توجه به تورم حاکم بر جامعه وضعیت رضایت بخشی ندارند باید از دیگر محورهایی باشد که از سوی نمایندگان در تصویب برنامه هفتم توسعه مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها