بازار زیر ذره بین تیترکوتاه؛

خرید کدام لپ تاپ ها به صرفه تر است؟ + جدول قیمت

در این گزارش به معرفی ارزان‌ترین لپ تاپ‌های بازار می‌پردازیم.

خرید کدام لپ تاپ ها به صرفه تر است؟ + جدول قیمت

لپ تاپ های لنوو و ایسوس و همچنین مک بوک جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین لپ تاپ های بازار است. البته قیمت این لپ تاپ ها نوسانات زیادی داشته است.

شرکت لنوو در ماه مارس ۲۰۱۹ لقب بزرگترین فروشنده‌ی لوازم الکترونیکی را از آن خود کرد. این شرکت با عرضه‌ی نوت‌ بوک‌هایی همچون Thinkpad، Think book، Ideapad، Yoga و Legion تبدیل به یکی از برندهای محبوب تولید لپ تاپ در دنیا شده است.

ایسوس، برندی تایوانی است که در سال ۱۹۸۹ در تایپه تاسیس شد. تونگ (T.H. Tung) و سه نفر دیگر از همکارانش بنیان‌‌گذاران این برند هستند. جالب‌ترین قسمت ماجرا این است که هر چهار نفر از بنیان‌گذاران برند ایسوس، پیش از تاسیس این شرکت، از مهندسین شرکت ایسر (acer) بوده‌اند.

به زبان ساده، مک بوک‌ها لپ‌تاپ‌های برند اپل هستند. این لپ تاپ‌ها، از زمان ساختشان، از سیستم macOS استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۰۵، لپ تاپ‌های مک، به‌جای پردازنده‌های PowerPc، از سی‌پی‌یوهای intel استفاده کردند، و از آن‌جا بود که اسم‌های PowerBook و iBook به MacBook تغییر کرد. خط تولید مک بوک، شامل مک بوک اصلی (۲۰۰۶ تا الان)، مک بوک پرو (۲۰۰۶ تا الان) و مک بوک ایر (۲۰۰۸ تا الان) است.

در ادامه لیستی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار را مشاهده می کنید.

ارزان ترین لپ تاپ های بازار

عکس مدل قیمت
ایسوس1

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook E۱۵۰۴GA-BQ۵۰۹-i۳ N۳۰۵ ۴GB ۵۱۲SSD

۲۰,۷۹۹,۰۰۰

تومان

لنوو

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل IdeaPad Slim ۳ ۱۵IRH۸-i۷ ۱۳۶۲۰H ۱۶GB ۵۱۲SSD

۳۱,۴۷۹,۰۰۰

تومان

اچ-پی

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ‌ پی مدل ۱۵-fc۰۰۳۱nq-R۳ ۷۳۲۰U ۸GB ۲۵۶SSD

۲۰,۵۰۰,۰۰۰

تومان

لپتاپ-دل

لپ تاپ ۱۴ اینچی دل مدل Latitude ۳۴۱۰-C ۴GB ۱۲۸SSD

۱۷,۷۹۹,۰۰۰

تومان

ایسر

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسر مدل A۳۱۵-۲۴P-R۱RD - R۵ ۸GB ۵۱۲SSD Radeon - کاستوم شده

۲۳,۶۰۰,۰۰۰

تومان

اپل1

لپ تاپ ۱۳.۶ اینچ اپل مدل MacBook Air-MLXY۳ M۲ ۲۰۲۲ LLA

۵۵,۸۹۰,۰۰۰

تومان

لازم به ذکر است، قیمت های مذکور در بالا برگرفته از آگهی های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین بوده و وبسایت خبری تیترکوتاه هیچ گونه دخل و تصرفی در تعیین این قیمت ها نداشته است.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد