محصولات تاشو آیفون در راه است

با توجه به موفقیت گوشی‌های تاشو در برندهای رقیب، اپل قصد دارد طراحی‌های خلاقانه و منحصر به فردی ارائه دهد که تجربه کاربری را بهبود بخشد.

محصولات تاشو آیفون در راه است

اگر تاکنون منتظر یک آیفون تاشو بوده اید، به نظر می‌رسد که دیگر نیازی به صبر کردن نیست. طبق گزارشی از تحلیلگر جف پو (که توسط MacRumors و ۹to۵Mac مشاهده شد)، سال ۲۰۲۶ ممکن است سالی باشد که اپل دو دستگاه تاشو یک آیفون تاشو و همچنین یک دستگاه هیبریدی‌ای پد/مک تاشو عرضه می کند.

البته این نخستین باری نیست که در مورد آیفون تاشو خبری منتشر می‌شود. در واقع، ماه گذشته، گزارش دیگری از Digitimes ادعا کرد که اپل می‌تواند آیفون تاشو را در سال ۲۰۲۶ عرضه کند. این شایعه جدید از Pu گزارش قبلی را تأیید می‌کند و باعث می‌شود تاریخ عرضه ۲۰۲۶ محتمل تر به نظر آید.

همچنین به نظر می‌رسد گزارش دیگری از Pu در ماه می‌منتشر شده است که در آن ادعا می‌شود که اپل تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ به تولید انبوه نخستین دستگاه‌های تاشو خود نخواهد رسید. آیفون تاشو یا مک بوک تاشوی آن می‌تواند صفحه نمایش ۲۰.۳ اینچی داشته باشد. با این حال، یک آیفون تاشو به احتمال زیاد به جای تاشوی افقی مانند گلکسی زد فولد ۶، شکل تاشو، شبیه به Samsung Galaxy Z Flip ۶ (سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶) و Motorola Razr (موتورولا ریزر) دارد. بر اساس این گزارش عرضه هر دو دستگاه تاشو باید در سال ۲۰۲۶ باشد. Pu معتقد است که ابتدا دستگاه هیبریدی آی‌پد/مک تاشو عرضه شده و سپس آیفون تاشو در اواخر سال ۲۰۲۶ عرضه خواهد شد.

سامسونگ-گلکسی

سال‌هاست که درباره آیفون تاشو می‌شنویم و به نظر می‌رسد که به واقعیت نزدیک‌تر شده‌ایم. این یک تغییر نسبتاً هیجان‌انگیز برای آیفون خواهد بود، زیرا مدتی است که محصولات آن دیگر باعث هیجان متقاضیان نمی‌شود. به‌علاوه، با توجه به اینکه سامسونگ با سال‌ها تجربه اکنون در صنعت تاشو پیشتاز است، زمان آن فرا رسیده است که اپل به آن ملحق شود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد