این پهپاد از موبایل هم ارزان تر است + جزئیات

پهپاد جدید دی جی‌ای نئو – DJI Neo با قیمت تنها ۲۰۰ دلاری خود ۱۸ دقیقه پرواز متوالی و امکان ضبط ویدیوهای ۴K را به علاقمندان هدیه خواهد داد.

این پهپاد از موبایل هم ارزان تر است + جزئیات

رویداد IFA ۲۰۲۴ تا کنون پذیرای تعداد زیادی از گجت‌های جذاب سال بوده و به‌لطف حضور برندهای سرشناس حوزه گوشی‌های موبایل احتمالا در ادامه نیز همچنان درخشان به فعالیت ادامه دهد. یکی از محصولات جذاب این رویداد پهپاد جدید دی جی‌ای Neo بود که قابلیت‌های جذاب و قیمتی اقتصادی دارد. بر خلاف مدل Mini این پهپاد که هنگام رونمایی تقریبا هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نشده بود، مشخصات مختلف مدل Neo تا کنون توسط افشاگران مختلف به بیرون درز کرده؛ به‌طوری که رونمایی این دستگاه تقریبا هیچ اطلاعات جدیدی برای کاربران نداشت.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، پهپاد جدید DJI محصولی فوق‌العاده جمع و جور و سبک است که ۱۳۵ گرم وزن داشته و ابعادی ۱۳۰ در ۱۵۷ در ۴۸.۵ میلیمتری دارد. این پهپاد همچنین از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر ۱/۲ اینچی بهره می‌برد که میدان دید ۱۱۷.۶ درجه‌ای داشته و فاصله کانونی معادل آن ۱۴ میلیمتر است. این دوربین همچنین دیافراگمی f/۲.۸ داشته و ایزوی بین ۱۰۰ تا ۶۴۰۰ را ارائه می‌دهد.

این پهپاد جدید همچنین قادر به ضبط ویدیوهایی با رزولوشن ۴K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه یا ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بوده و ضمن ارائه لرزشگیر الکترونیکی (EIS) ویدیوهایی با حداکثر بیت‌ریت ۷۵ مگابیت بر ثانیه می‌گیرد.

پهپاد جدید دی جی‌ای نئو همچنین از یک گیمبال مکانیکی تک‌محوره بهره می‌برد که زاویه آن بین ۹۰- درجه تا ۶۰ درجه قابل تنظیم است. علاوه بر این ظرفیت باتری DJI Neo هم برابر با ۱۴۳۵ میلی آمپر ساعت است که شارژ کامل آن انرژی لازم برای ۱۸ دقیقه پرواز را برایش فراهم می‌کند. در شرایط ایده‌آل، سرعت جابه‌جایی این دستگاه حدود ۸ متر بر ثانیه است که باعث می‌شود میزان پیمایش آن در بازه زمانی ۱۸ دقیقه‌ای به ۷ کیلومتر برسد.

قیمت پهپاد DJI Neo برابر با ۲۰۰ دلار است که شامل خود دستگاه، یک پک باتری و سپر محافظ آن برای جلوگیری از برخورد با موانع هنگام پرواز می‌شود. بنابراین در صورتی که قصد داشته باشید کنترل از راه دور این پهپاد را در اختیار داشته باشید لازم است که هزینه آن را به‌طور جداگانه پرداخت کنید.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد