عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد

دانش بنیان ها عامل رونق اقتصادی

آقا محمدی معتقد است، شرکت‌های دانش بنیان امکان فروش محصول را بیشتر کرده و باعث می شوند مشتری با قیمت مناسب تر محصولی با کیفیت بهتر را خریداری کند.

دانش بنیان ها عامل رونق اقتصادی
علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت زدا (آبادیران) که ۲۳ خرداد در مصلی امام‌خمینی تهران افتتاح شد در پاسخ به این سؤال که شرکت‌ها های دانش بنیان تا چه اندازه می توانند در ایجاد اشتغال زایی و محرومیت زدایی موثر باشند به خبرنگار ستاد نمایشگاه گفت: طبیعتا شرکت های دانش بنیان از این جهت که روش کار را اصولی تر می کنند موجب افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه های تمام شده می شوند. درحقیقت این شرکت ها امکان فروش محصول را بیشتر می کنند و باعث می شوند مشتری با قیمت مناسب تر محصولی با کیفیت بهتر را خریداری کند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش موثر شرکت های دانش بنیان در رونق اقتصادی در مناطق محروم بیان کرد: اگر مناطق محروم با این مقولات آشنا شوند، درآمد و وضعیتشان بهتر می شود. وقتی سقف درآمد افراد ساکن در مناطق محروم بالا رود، محرومیت کاهش پیدا می کند.
 
رییس طرح توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار تصریح کرد: یکی از عل مهم‌ محرومیت در مناطق محروم این است که افراد قیمت وقت شان ارزان است. اگر بتوانند وقت خود را با دانش و علم گرانبها کنند، مسلما وضعیت زندگی شان هم‌بهتر خواهد شد.
وی درباره لزوم همکاری نهادها و سازمان ها با شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: نهادها و ارگان‌ها به جای اینکه کارهای سطحی انجام دهند باید با همکاری با شرکت های دانش بنیان و افراد فعال و متخصص در این حوزه، کارهای عمیق داشته باشند.
 
گفتنی است، نخستین نمایشگاه فناوری‌ها و محصولات محرومیت‌زدا (آبادیران) از 23 تا 25 خرداد ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است. این نمایشگاه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
 
انتهای پیام/

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها