ادعای جنجالی وزیر ارتباطات درباره پیام رسان بله + فیلم

زارع‌پور امروز و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عکس منتشر شده از پیام رسان «بله» صحت ندارد.

حجم ویدیو: ۳.۰۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۳۵ دانلود ویدیو

چند روز قبل در توییتر تصویری از یک صفحه مانیتور منتشر شد که در آن پیام‌هایی نمایش داده شده و ادعا شده بود که متعلق به یکی از افراد شاغل در پیام‌رسان «بله» است که به پیام‌ها و صفحه چت کاربران دسترسی دارد.

«بله» نیز در بیانیه‌ای تصویر منتشرشده از صفحه مانیتور یکی از کارمندانش را تأیید کرده و توضیح داد که این تصویر مربوط به سیستم مانیتورینگ این پیام‌رسان است.

با این حال وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگران اظهار داشت: همه پیام‌رسان‌های ایرانی حافظ اطلاعات خصوصی مردم هستند و حفظ امنیت و اطلاعات خصوصی کاربران خط قرمز ماست.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • ناشناس

    شرکت مخابرات پول پرداخت حقوق کارمندانش و… را دارد ولی متأسفانه شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون پول پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگانش را ندارد شرم آور و تاسف بار است.

  • ناشناس

    اعتراف نماینده مجلس : واریزی‌ نمایندگان بیشتر از ۱۰۰ میلیون تومان است

  • ناشناس

    شرکت مخابرات پول پرداخت حقوق کارمندانش و… را دارد ولی متأسفانه شرکت مخابرات پول پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگانش را ندارد شرم آور و تاسف بار است.

  • ناشناس

    اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی مدیران و مسئولان ۱۰۰ درصد فقط حرام است.
    اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی نمایندگان مجلس ۱۰۰ درصد فقط حرام است.

  • ناشناس

    اگر شرکت مخابرات پول ندارد از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خوار بار و… بازنشستگان مخابرات را پرداخت کند سوال اینجاست پس مدیران در هتل بهمن مشهد، اصفهان و… چه … می کردند؟

  • ناشناس

    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۰ ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
    مجید سلطانی از زمانی که مدیر عامل شرکت مخابرات ابران شده است که متاسفانه مشکلات کارکنان رسمی و هم بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ۱۰۰ برابر افزایش یافته است چرا؟

  • ناشناس

    از وزیر ارتباطات و رئیس‌جمهور محترم خواهشمندیم برای بهبود کیفیت اینترنت در کشور مخصوصا مناطق شرقی و جنوبی، جنوب غربی و جنوب شرقی از جمله کرمان و سیستان بلوچستان و دیگر شهر‌های کشور اقدامی موثر انجام دهند.

  • ناشناس

    مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات از سال 1400 تاکنون ثابت کرده است که 100 درصد فقط بی قانونی و بی عدالتی در مخابرات و هم کشور بوده است، نه مشکل پول

    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 20 ماه دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 20 ماه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

    شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 20 ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

  • ناشناس

    محمدباقر قالیباف از زمانی که رئیس مجلس شورای اسلامی شده است که متاسفانه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته ها، مردم و کشور ۱۰۰ برابر افزایش یافته است چرا؟

  • اعتراض سهامداران

    ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟

    اعتراض سهامداران

  • ناشناس

    مردم به افراد دروغگو رأی ندهند
    دولت رئیسی گی قرار است به حل مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات فکر کند؟ شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 20 ماه دولت رئیسی هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟ امروز پنج شنبه 19 مرداد ماه سال 1402 است که متأسفانه هنوز هم تکلیف بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال 1400 تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

  • ناشناس

    با سلام

    مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که تیر ماه ۱۴۰۲ دارد به اتمام میرسد وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها