درسی طلایی از بررسی سن برندهای تولیدکننده موبایل
سن برندهای تولیدکننده تلفن همراه را در این گزارش مشاهده کنید.

بررسی سن برندهای تولیدکننده تلفن همراه در دنیا نکته بسیار مهمی در بطن خود دارد و آن اینکه قدمت بالا در تولید ضامن موفقیت و کسب بازار نیست. در اینفوگرافی این خبر مشاهده می شود که شرکت نوکیا ۱۵۸ سال و شرکت موتورولا ۹۴ سا عمر دارند. اما در عرصه رقابت زمین بازی را به اپل، شیائومی و سامسونگ باخته اند. بنابراین در دنیای امروز برندینگ موفقیت به سن نیست بلکه به شناخت دقیق نیازهای بازار و رفع آن نیازها بستگی دارد.
نظر شما