نمایشگاه | رویداد نمایشگاهی | صنعت نمایشگاهی | نمایشگاه

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خودرو در نمایشگاه تهران

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با همراهی دولت و مدیریت شهری و با شعار پیش به سوی آسمان آبی، ۳ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خودرو در نمایشگاه تهران

کارشناسان بر این باورند برگزاری نمایشگاه خودرو با محوریت خودروهای برقی در حوزه های مختلف صنعتی و اقتصادی اهمیت بسیاری دارد. این نمایشگاه‌ها به عنوان یک فرصت عالی برای آشنایی عموم با فناوری‌ های نوین خودروسازی و پیشرفت ‌های صورت گرفته در حوزه خودروهای برقی شناخته می‌شوند. آن‌ها به ترویج استفاده از خودروهای صفرانتشار و کم‌مصرف، کاهش تاثیرات مخرب بر محیط زیست و معرفی سیستم‌های حمل و نقل پایدار کمک می‌کنند. همچنین، این نمایشگاه‌ها فرصت عالی برای شرکت‌های خودروسازی برای نمایش دادن جدیدترین مدل‌ها و فناوری‌های خودروهای برقی و برقی-هیبرید را فراهم می‌کنند.

 در همین راستا نمایشگاه بین المللی خودرو تهران با همراهی دولت و مدیریت شهری و با شعار پیش به سوی آسمان آبی، ۳ تا ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 رشد و توسعه صنعت خودرو با معرفی تولیدات و خودروهای جدید، معرفی خودروهای برقی، هیبریدی، پلاگین هیبرید و هوشمند در حمل و نقل عمومی و شخصی با هدف حمایت از این استراتژی و کمک به گسترش این خودروها در کشور، کمک به برقی سازی صنعت خودرو، معرفی و عرضه تولیدات جدید خودرویی کشور در دو بخش سواری و سنگین، نمایش توانمندی های موجود در بخش برقی سازی خودروسازی و ... از جمله اهداف برپایی نمایشگاه خودرو تهران اعلام شده است.

با توجه به رویکرد دولت سیزدهم برای حضور و بروز معنادار صنعت خودروسازی کشور در تولید و عرضه خودروهای برقی و هوشمند، متولیان نمایشگاه خودرو تهران تصمیم دارند تا در مسیر حرکت دولت، بیش از پیش به برنامه های هدف گذاری شده، معرفی دستاوردها و تولیدات جدید خودرویی کشور برپایه فناوری های نوین و پاک بپردازد.

نمایشگاه خودرو تهران می تواند محل مناسبی برای آگاه سازی جامعه و متولیان امر از مسیر برقی سازی و هوشمندسازی صنعت خودرو کشور باشد تا در گام نخست، نسبت به برطرف کردن چالش های این مسیر (در بخش دولتی و خصوصی) اقدامات مثمرثمر پیاده و اجرا شود و پس از آن، بیش از پیش با ایجاد زیرساخت مناسب شاهد تبلور شعار «ما می توانیم» در خودروسازی کشور بود.  

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها