گفتگوی تیتر کوتاه با مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران:

رقابت در جشنواره پوسترها به برگزارکنندگان کل کشور پیشنهاد می شود/ حضور نمایشگاه بین المللی تهران با سه پوستر

به گفته علایی طباطبایی برگزاری جشنواره پوسترهای نمایشگاهی یکی از دغدغه های نمایشگاه بین المللی تهران است.

رقابت در جشنواره پوسترها به برگزارکنندگان کل کشور پیشنهاد می شود/ حضور نمایشگاه بین المللی تهران با سه پوستر

نمایشگاه صنعت نمایشگاهی قرار است پس از وقفه ای پنج ساله از سوم تا ششم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران در گفتگو با تیتر کوتاه با اشاره به صدور مجوز برگزاری این رویداد تاکید کرد: همه چیز برای برگزاری این نمایشگاه آماده است و تاریخ رویداد را هم به درخواست فعالان بخش خصوصی صنعت نمایشگاهی از هفته دوم به هفته اول اسفند ماه منتقل کردیم. امیدوارم بتوانیم در کنار برگزارکنندگان، سایت داران، رسانه های تخصصی و غرفه سازان  گردهمایی بسیار خوبی را برای فعالان صنعت نمایشگاهی رقم بزنیم.

برگزاری جشنواره پوسترها را به رسمیت می شناسیم

سید احمد رضا علایی طباطبایی همچنین به برگزاری سومین دوره جشنواره پوسترهای نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: قطعا برگزاری این جشنواره یکی از دغدغه های نمایشگاه بین المللی تهران است . بنابراین ضمن تشکر از رسانه تیتر کوتاه که به صورت خودجوش اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است اعلام می کنیم که به صورت هم افزا و هماهنگ در کنار این گروه هستیم و قطعا برگزاری این جشنواره را به رسمیت می شناسیم.

وی در پایان ضمن دعوت از همه فعالان حوزه رویدادها برای مشارکت حداکثری در این جشنواره افزود:  درخواست همه برگزارکنندگان و سایت داران از این رویداد فرهنگی – صنعتی حمایت کنند. در همین راستا شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی نیز پوستر رویدادهایی که خود، مسئول برگزاری آنها بوده است را به دبیرخانه این جشنواره ارسال خواهد کرد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها