اختصاصی تیترکوتاه:

استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر

نمایشگاه صنعت ساختمان رامسر با استقبال خوب بازدیدکنندگان تخصصی و مقامات دولتی مواجه شد.

حجم ویدیو: ۱۶.۶۹M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۵ دانلود ویدیو

اولین نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته رامسر روز  ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور امینی شاد شهردار رامسر، نعمتی معاونت عمران فرمانداری رامسر، نجفی بنیانگذار مجموعه تله کابین رامسر و سایر مقامات و مسئولان و همچنین فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر افتتاح شد.

مجموعه های فعال در حوزه صنعت ساختمان کشور و همچنین نماینده شرکت های خارجی آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های شیرآلات ساختمانی، لوله اتصالات، مصالح پایه، درب ضد سرقت، آسانسور و بالابر، روشنایی و نورپردازی و... را به مدت ۴ روز  در محل مرکز همایش و نمایشگاه های بین المللی تله کابین رامسر به نمایش گذاشتند.

این رویداد با استقبال خوبی از بازدیدکندگان و فعالان صنعت ساختمان شهرستان رامسر و شهرها و استان های همجوار مواجه شد. مسئولان و مدیران دولتی مانند معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست کشور، مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، استاندار مازندران، شهرداری رامسر، معاون عمران فرماندار رامسر و... نیز از این نمایشگاه بازدید کرده و از نزدیک با تولیدات و محصولات داخلی فعالان صنعت ساختمان کشور آشنا شدند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها