کتاب سال صنعت نمایشگاهی ۱۴۰۲ منتشر شد

کتاب سال صنعت نمایشگاهی که در پایان هر سال منتشر می‌گردد، امسال نیز با همکاری و حمایت گسترده اعضای خانواده صنعت نمایشگاهی کشور و مدیران برخی برندهای شاخص تولیدی و تجاری، رویدادها، تحولات و دستاوردهای صنعت نمایشگاهی ایران در دوره یک ساله را به تصویر کشیده است.

کتاب سال صنعت نمایشگاهی ۱۴۰۲ منتشر شد

این کتاب که مرجعی برای ثبت رویدادهای نمایشگاهی هر سال و انعکاس عملکرد و دیدگاههای فعالان حوزه نمایشگاهی کشور و نیز مدیران برندهای مشارکت‌کننده در رویدادها به حساب می‌آید، روز یکشنبه ۲۰ اسفند منتشر و همزمان توزیع آن از طریق پست و پیک اختصاصی برای مخاطبان کتاب در تهران و شهرستان‌ها آغاز شده است.

در کتاب سال صنعت نمایشگاهی ۱۴۰۲، دیدگاه‌ها و عملکرد یک ساله اعضای خانواده بزرگ صنعت نمایشگاهی ایران، شامل مدیران و مسئولان مراکز نمایشگاهی کشور، برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها، غرفه‌سازان و مشارکت‌کنندگان شاخص در نمایشگاه‌ها، گردآوری شده است.

انتشار گزارش‌های تصویری مراسم افتتاحیه و غرفه برندهای شاخص رویدادهای برگزار شده در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و گاهشمار رویدادهای خبری حوزه نمایشگاهی، و نیز گزارش عملکرد گروه رسانه‌های نمایشگاهی، از دیگر بخش‌های این کتاب است که در ۲۲۰ صفحه در قطع رحلی و با کاغذ تمام گلاسه و چاپ چهاررنگ منتشر شده است.

علاوه بر کتاب، یک cd حاوی اطلاعات فعالان و شرکت‌های نمایشگاهی نیز به همراه آن برای متقاضیان این cd ارائه می‌شود که به غنای محتوای این مجموعه می‌افزاید.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب سال صنعت نمایشگاهی ایران و cd می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۹۶۵۰۵۰۱۳ تماس بگیرند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها