گزارش اختصاصی تیتر کوتاه از پاریس:
نمایشگاهی که در آن «همه چیز برای مشتری» است + تصاویر
تمرکز این نمایشگاه بر معرفی راهکارهای نوین تبلیغات و فروش از جمله بازاریابی دیجیتال، تجربه مشتری، داده و هوش مصنوعی است.
نمایشگاه ALL4CUSTOMER پاریس، به عنوان رویدادی حرفهای با محوریت تجربه مشتری، بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، داده و هوش مصنوعی در تاریخهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ در پارک نمایشگاهی پورت دو ورسای برگزار شد.
این نمایشگاه تخصصی و البته بین المللی، برای به اشتراک گذاشتن آخرین ترندها، تکنولوژی ها و نوآوریها در مدیریت روابط مشتری است که قبلاً با نامهای "ای-مارکتینگ پاریس" و "استراتژی مشتری" شناخته میشد.
تمرکز این نمایشگاه بر معرفی راهکارهای نوین تبلیغات و فروش از جمله بازاریابی دیجیتال، تجربه مشتری، داده و هوش مصنوعی است. همچنین برای کارشناسان ارتباطات، تبلیغات و فروش فرصت های آموزشی در مورد فناوریها و راهکارهای جدید در بازار را ارائه شده است.
هدف این رویداد نیز ایجاد یک پلتفرم است که بازیگران در این حوزه بتوانند ایدههای خود را را به اشتراک بگذارند و راهکارهایی برای بهینهسازی روابط مشتری خود پیدا کنند.
امسال، نمایشگاه با موضوع "کشف راهحلهای جدید، پذیرش نوآوریها" متمرکز بر آینده است. در این سه روز نمایشگاه برنامه های جانبی از جمله کنفرانسها، کلاسهای آموزشی و کارگاههایی با میزبانی برترن برند های دنیا مانند پلتفرم های سیسکو و زوم برگزار شد که امکان توسعه مهارت های فردی و سازمانی با روشها و فناوریهای بازاریابی و روابط مشتری جدید آموزش فراهم شود تا در جهانی که به طور مداوم در حال تکامل است، رقابتی و کارآمد بمانند.
در زیر موضوعات اصلی که در کنفرانسهای اصلی نمایشگاه تمامی مشتریان ۲۰۲۴ مورد بحث قرار میگیرند آمده است:
- احیا کردن انگیزه مشتریان، با اعلام برندگان جوایز روابط مشتری
- چالش های بینالمللی شدن – استراتژی های نوین ایجاد بنچمارک
- از مسیر تا تجربه، از استاندارد تا احساس
- استفاده بهینه از هوش مصنوعی در روابط به منفعت مشتریان و کارمندان
- تجربه مشتری: استانداردهای جدید تجارت الکترونیک
- عوامل تفاوتآفرین از نظر CSR/ESG تجربه مشتری
- تجارت الکترونیک: B2B و B2C: قدرت رابطه در توسعه سازمان
- پیاده سازی تبلیغات هوشمند و شخصی سازی شده
شرکت نمایشگاهی WeYou Group این رویداد را با حضور ۳۰۰ غرفه دار بین المللی کلید زد. طی سه روز برگزاری رویداد، کنفرانسها، کارگاهها و کلاسهای آموزشی متعددی پیش روی ۱۶ هزار نفر بازدیدکننده قرار گرفت.
نمایشگاه All4Customer Paris به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سالانه در حوزه مدیریت روابط مشتری و فناوریهای مرتبط، فرصتی مناسب برای تبادل نظر و شناخت نوآوریهای صنعتی است و همچنین به کارشناسان و صاحبان کسب و کار این امکان را میدهد تا با بهترین روشها و ابزارهای روز دنیا در این زمینه آشنا شوند و روابط مشتری خود را بهبود بخشند.
نظر شما