اختصاصی تیترکوتاه؛

صنعت نمایشگاهی در انتظار بزرگترین نمایشگاه سال

بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه؛ از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

صنعت نمایشگاهی در انتظار بزرگترین نمایشگاه سال

بنا به گزارش تیتر کوتاه و به گفته حسام گودرزی قائم مقام مدیرعامل شرکت بانیان امید؛ مجری برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی؛ مقدمات برگزاری مهمترین و بزرگترین نمایشگاه ایران، در حال انجام است و در دوره بیست و هشتم این نمایشگاه نیز فعالین و شاغلین صنعت نمایشگاهی با تمام توان آماده ارائه خدمات به مخاطبان و مشارکت کنندگان می باشند.

گودرزی با بیان این مطلب که ستاد برگزاری این نمایشگاه در این دوره تلاش کرده است با استفاده از فناوری های روز، ارائه خدمات خود به مشارکت کنندگان را تسهیل نماید؛ تاکید کرد که تمامی مراحل ثبت نام، ارسال مدارک، ارتباط با ستاد برگزاری و پیگیری وضعیت درخواست در قالب سامانه آنلاین بانیان امید به صورت کاملا آنلاین انجام می شود.

وی اضافه کرد: ستاد برگزاری با توجه به لزوم آگاهی فعالان و شاغلان صنعت نمایشگاهی، از مصوبات و تصمیمات مرتبط، از کانال های رسمی و معتبر سعی خواهد کرد اطلاع رسانی منظمی در رسانه های نمایشگاهی، با هدف تسهیل امور جهت برنامه‌ریزی و احترام به جمع کثیری از خانواده صنعت نمایشگاهی که در نمایشگاه نفت فعالیت می کنند؛ داشته باشد.

شایان ذکر است بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه؛ از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

پوستر-نمایشگاه-نفت

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها