مسابقه بهترین ایده‌ های نمایشگاهی برگزار می شود

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات، زیرساخت‌ها و فرآیندهای خود مسابقه بهترین ایده‌های نمایشگاهی را برگزار کند

 مسابقه بهترین ایده‌ های نمایشگاهی برگزار می شود

شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات، زیرساخت‌ ها و فرآیندهای خود، اقدام به برگزاری مسابقه‌ ای تحت عنوان "بهترین ایده‌ های نمایشگاهی" می کند. این مسابقه فرصتی برای صاحب‌ نظران، خلاقان و فعالان حوزه نمایشگاه‌ ها خواهد بود تا ایده‌ های نوآورانه خود را برای ارتقای این صنعت ارائه دهند.

این مسابقه در دو سطح پرسنل شرکت سهامی و سایر ذی‌نفعان برگزار خواهد شد که از میان ایده‌های برتر به ۶ نفر جوایز نقدی پرداخت خواهد شد. 

ایده‌های ارسالی از سوی مخاطبان در دو بخش کالبد نمایشگاه و همچنین نحوه و روال برگزاری نمایشگاه‌ها دریافت می‌شود؛ به طوری که مشارکت کنندگان در این مسابقه می‌توانند ایده‌های خود را در رابطه با فضای داخلی محل دائمی نمایشگاه ارائه کنند یا ایده‌های خود را در رابطه با روال برگزاری، تقویم نمایشگاه‌ها و …ارسال کنند.

بر همین اساس از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت شرکت در مسابقه، ایده خود را شامل عنوان، شرح اجرایی و مشخصات کامل فرد ایده‌پرداز به صورت مکتوب یا مجازی از طریق ارسال به آدرس public@iranfair.com اقدام کنند.

همچنین مشارکت کنندگان در صورت ارسال آثار خود به صورت مکتوب باید ایده خود را در پاکت دربسته و به روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها واقع در ساختمان میلاد تحویل دهند.

سه جایزه ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی برای پرسنل شرکت سهامی و سه جایزه ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومانی دیگر برای شرکت کنندگان در بخش ذینفعان در نظر گرفته شده است.

آخرین مهلت ارسال ایده‌ها برای حضور در این مسابقه، سوم خرداد سال جاری است.

ایده-های-نمایشگاهی

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها