همه چیز برای برگزاری نمایشگاه در و پنجره آماده است

گردهمایی بزرگ فعالان درب و پنجره کشور از ۸ تا ۱۱ خرداد در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار خواهد شد.

 شانزدهمین نمایشگاه بین المللی درب و پنجره و صنایع وابسته از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور شرکت های برجسته داخلی و خارجی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای فعالان صنعت ساختمان، معماران، انبوه سازان، طراحان و علاقه مندان به این حوزه فراهم می کند تا با جدیدترین دستاوردها، نوآوری ها و محصولات روز دنیا در زمینه درب و پنجره آشنا شوند.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه می توانند طیف گسترده ای از محصولات و خدمات مرتبط با درب و پنجره را از جمله درب های ضد سرقت، درب های داخلی و خارجی، پنجره های دوجداره و UPVC، یراق آلات و شیشه، سیستم های اتوماتیک درب و پنجره، عایق بندی و تجهیزات جانبی و... را در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار متر مربع مشاهده و بررسی کنند.

حضور شرکت های برجسته داخلی و خارجی در این نمایشگاه، فرصتی ایده آل برای فعالان صنعت ساختمان و انبوه سازان جهت مذاکره، تبادل نظر و عقد قرارداد با تامین کنندگان و تولید کنندگان درب و پنجره فراهم می کند.

شرکت نمایشگاهی تهران به عنوان یکی از با سابقه ترین برگزارکنندگان نمایشگاه در ایران، با ۲۲ سال سابقه درخشان، مسئولیت برگزاری این رویداد مهم را بر عهده دارد. این شرکت با بهره گیری از تجربه و تخصص خود، متعهد به ارائه فضایی مناسب و خدمات با کیفیت به شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها