آغاز به کار ۲ رویداد تخصصی در نمایشگاه مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز فعالیت اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه،کشت گلخانه ای، تجهیزات و صنایع وابسته ودهمین نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل در مشهد خبر داد.

آغاز به کار ۲ رویداد تخصصی در نمایشگاه مشهد

رضا صفری در این خصوص اظهارداشت: این دو نمایشگاه  از ۹خردادماه افتتاح  و تا ۱۲ خردادماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد فعالیت خواهندداشت.
صفری در خصوص زمینه فعالیت مشارکت کنندگان اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته نیز بیان داشت : ساخت و تجهیز گلخانه، ادوات و تجهیزات باغبانی ، کنترل بهینه تجهیزات وابسته از زمینه های فعالیت این نمایشگاه می باشد .
وی در ادامه اهداف اولین نمایشگاه  تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته را معرفی تکنولوژی جدید در حوزه گلخانه و باغبانی اعلام کرد و افزود:  از دیگر اهداف این نمایشگاه  معرفی تولیدکنندگان داخلی و تولیدات ساخت داخل، ایجاد فضای مناسب جهت مذاکرات تخصصی صنایع مرتبط و آشنایی با تکنولوژی های نوین کشت وکار درمباحث کشت گلخانه‌ای است.
صفری در خصوص اولین نمایشگاه  تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ،تجهیزات و صنایع وابسته در مشهدخاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع ودر سالن مفاخر برای استقرار شرکت های حاضر پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند .همچنین درحاشیه این نمایشگاه تخصصی ،برنامه های جانبی شامل کارگاه های آموزشی نیز برگزار خواهد شد.
سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در اولین  نمایشگاه  تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته نیز گفت : تعداد کل مشارکت کنندگان ۷۰ شرکت است که
تعداد مشارکت داخل استان خراسان رضوی ۲۳ شرکت و همچنین تعداد مشارکت خارج از استان خراسان رضوی  ۴۵ شرکت از استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اصفهان، آذربایجان شرقی ، مرکزی ، تهران ، قزوین، بوشهر ، کرمان ، یزد ، فارس ، همدان و مازندران است .

صفری در ادامه در خصوص دهمین نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل گفت:این نمایشگاه طبق برنامه ریزی تقویم نمایشگاهی مشهد قراربود از دوم تا پنجم خردادماه امسال برگزارشود اما به دنبال حادثه تلخ سقوط هلیکوپتر و شهادت رییس‌جمهور محبوب وهیئت همراه ایشان کنسل و مقرر شد همزمان با اولین نمایشگاه گلخانه وکشت گلخانه ای برگزار شود.
وی خاطر نشان ساخت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت ۵۰۰۰ مترمربع ودر سالن های فردوسی‌ و عطار برای استقرار شرکت های حاضر در این نمایشگاه پیش بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به روز خود را به بازدید عموم بگذارند.
وی در خصوص تعداد مشارکت کنندگان در  نمایشگاه ملزومات و تجهیزات منزل گفت: تعداد کل مجموعه های حاضر در دهمین نمایشگاه تخصصی ملزومات و تجهیزات منزل ۸۶ شرکت کننده است که تعداد مشارکت کنندگان داخل استان خراسان رضوی  ۶۹ شرکت و همچنین تعداد مشارکت کنندگان خارج از استان خراسان رضوی نیز ۱۷ شرکت از استان های  تهران ، مازندران و آذربایجان شرقی است.

گفتنی است این دو نمایشگاه تا ۱۲ خرداد ماه ادامه خواهد داشت وعلاقه مندان می‌توانند همه روز ه از اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه ، کشت گلخانه ای ، تجهیزات و صنایع وابسته از ساعت ۱۶ الی ۲۱بازدید داشته باشند. همچنین ساعات بازدید از دهمین نمایشگاه  ملزومات و تجهیزات منزل  نیز همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ است.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها