تهران؛ میزبان نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات

نمایشگاه پایوکس ۲۰۲۴ برگزار می شود

نهمین نمایشگاه بین المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، حمام، سونا و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

نمایشگاه پایوکس ۲۰۲۴ برگزار می شود

نهمین نمایشگاه بین المللی لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، حمام، سونا و صنایع وابسته از ۱۸ تا ۲۱ تیر ماه سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی استثنایی برای فعالان این حوزه فراهم می کند تا ضمن تبادل نظر و برقراری ارتباط با یکدیگر، از جدیدترین نوآوری ها و دستاوردهای این صنعت دیدن کنند.

برگزاری این نمایشگاه اهمیت ویژه ای در ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و تعامل بین فعالان داخلی و خارجی صنعت، معرفی جدیدترین نوآوری ها و دستاوردهای این صنعت، ایجاد فرصت های جدید برای صادرات محصولات تولیدی، کمک به رونق و توسعه بازار داخلی، ایجاد زمینه اشتغالزایی دارد.

معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه صنعت لوله، اتصالات، شیرآلات بهداشتی، حمام، سونا و صنایع وابسته، ایجاد بستر مناسب برای توسعه صادرات غیر نفتی، جذب سرمایه گذاری خارجی، ارتقای سطح دانش و فناوری در این صنعت، حمایت از تولید ملی و... از جمله اهداف اصلی برگزاری این رویداد عنوان شده است.

شرکت کنندگان در این رویداد آخرین دستاوردها و خدمات خود در زمینه های لوله و اتصالات (لوله های فلزی، لوله های پلیمری، اتصالات فلزی، اتصالات پلیمری)، شیرآلات بهداشتی (شیرآلات ساختمانی، شیرآلات توالت، شیرآلات حمام، شیرآلات آشپزخانه)، تجهیزات حمام (وان حمام، جکوزی، دوش، روشویی، توالت فرنگی)، تجهیزات سونا (بخاری سونا، سونا خشک، سونا بخار، تجهیزات جانبی سونا)، مواد اولیه، رنگ و پوشش، عایق بندی، ابزار و یراق آلات، خدمات فنی و مهندسی و... را در معرض دید فعالان و متخصصان این حوزه قرار خواهند داد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها