جزئیات دیدار وزیر صمت با نمایندگان تشکل های صنفی نمایشگاهی

در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با نمایندگان تشکل های صنفی نمایشگاهی کشور بمنظور گرامیداشت روز جهانی نمایشگاهها، تصمیماتی در راستای بهبود و تسهیل فضای کسب و کار و ارتقا زیرساختهای نمایشگاهی اتخاذ گردید.

جزئیات دیدار وزیر صمت با نمایندگان تشکل های صنفی نمایشگاهی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران، وزیر صنعت معدن و تجارت در دیدار با نمایندگان تشکل های صنفی نمایشگاهی کشور ضمن اشاره به نقش محوری نمایشگاهها در برندسازی و بازاریابی کالاها و خدمات ،  به ضرورت برنامه ریزی و توجه به رویکرد پیشتاز در  "خلق آینده " در فعالیتهای نمایشگاهی تاکید کردند.

در نشست مذکور که بمنظور گرامیداشت روز جهانی نمایشگاهها و با هدف ارج نهادن به تلاشهای دست اندرکاران صنعت نمایشگاهی و نیز بررسی و رفع موانع پیشرفت و توسعه فعالیت های نمایشگاهی کشور ، برگزار گردید، تصمیمات لازم در راستای بهبود و تسهیل فضای کسب و کار و ارتقا زیرساختهای نمایشگاهی ، تاسیس شهرکهای صنفی غرفه سازی ، بهره مندی از اعتبارات ملی ، باستناد به اختیارات وزارت صمت و یا با هماهنگی سایر دستگاههای اجرای و اخذ مصوبات لازم از هیات وزیران ، اتخاذ گردید.

علی آبادی با اشاره به حضور چشمگیر هیات های تجاری در نمایشگاه ایران اکسپو ، به برنامه ریزی برپایی نمایشگاههای مشابه در بازارهای جهانی بویژه در بازار آفریقا و کشورهای اوراسیا تاکید کردند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها