نشست خبری نمایشگاه پایوکس برگزار شد

نشست خبری نهمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر برگزار شد.

نشست خبری نمایشگاه پایوکس برگزار شد

نشست خبری نهمین نمایشگاه بین المللی لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر با حضور میرزایی دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی، مسعود معظمی مدیر برگزاری نمایشگاه پایوکس،

 جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه و اصحاب رسانه امروز ۱۱ تیر در محل سالن اجتماعات سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

معظمی در این نشست بیان کرد: این رویداد از ۱۸ لغایت ۲۱ تیر ماه در فضایی بالغ بر ۳۰ هزار مترمربع و در سالن های ۵، ۶، ۷، ۸ و ۹، ۲۷ و فضای باز برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای اولین بار ۳ نمایشگاه تخصصی لوله اتصالات و شیرآلات بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر را با یکدیگر ادغام کرده ایم، گفت: شرکت ها و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، هلند، فنلاند و.... در این رویداد حضور خواهند داشت.

معظمی در خصوص گروه‌های کالایی شرکت‌کننده در این رویداد نیز گفت: گروه شیرآلات بهداشتی و لوله اعم از انواع مغزی، تبدیل و زانویی، شرکت های تولید کننده گروه ماشین آلات در این صنعت، گروه های فناوری شامل گروه صنعت آشپزخانه نظیر یراق آلات، هود و هواکش، تجهیزات آشپزخانه صنعتی، تجهیزات حوزه حمام و صنایع وابسته و تجهیزات نظیر پارتیشن، دوش و دستشویی و گروه سونا و استخر شامل تجهیزات استخر و استخر های پیش ساخته و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نشست-خبری-نمایشگاه-پایوکس-۱

ناصر میرزایی دبیر انجمن صنفی شیرآلات بهداشتی نیز در این نشست با بیان اینکه  ۱۳۸ شرکت داخلی و خارجی از ۱۰ کشور در نهمین نمایشگاه بین‌المللی لوله، اتصالات، شیرآلات  بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا، استخر، صنایع و خدمات وابسته شرکت خواهند کرد گفت: برگزاری کارگاه‌ های آموزشی و تخصصی در حوزه‌های بازاریابی، توسعه بازار و صادرات کالاهای تخصصی، همچنین برگزاری ۲ همایش تخصصی در صنعت لوله و اتصالات و صنعت شیرآلات در این دوره از نمایشگاه پیش بینی شده است.

وی، تعداد اعضای تولید کنندگان عضو انجمن را ۶۱ عضو برشمرد و گفت: بیش از ۳۰۰ شرکت بزرگ دیگر نیز در کشور فعالند که هنوز به عضویت انجمن در نیامده‌ اند.  در صورت استفاده از ظرفیت های داخلی و محصولات داخلی به ویژه در بخش لوله و اتصالات و شیرآلات ما شاهد تقویت ظرفیت های داخلی خواهیم بود‌.  همزمان با استفاده از ظرفیت های داخلی  میزان تولیدات به ویژه در بخش شیرآلات بهداشتی افزایش یافته و در حال حاضر با پروژه های نهضت ملی مسکن  میزان تولیدات داخلی بیشتر شده  و از سوی دیگر با برنامه ریزی های که انجام دادیم  شاهد کاهش ۲۰ درصدی صرفه جویی در مصرف آب هستیم.

نشست-خبری-نمایشگاه-پایوکس-2

این مقام صنفی از رعایت استاندارد اجباری در محصولات تولیدی شرکت عضو انجمن خبر داد و اظهار داشت: این مهم به ویژه در زمینه به کارگیری سرب رعایت می‌ذشود و بسیاری از شرکت‌ ها نسبت به حذف این ماده از تولیدات خود همگام با اتحادیه اروپا اقدام کرده‌ اند.

میرزایی، در عین حال به کارگیری سرب در محصولات و تولیدات شرکت‌های زیرپله‌ای را محتمل دانست و از مردم خواست تا نسبت به خریداری محصولات با دارا بودن نشان استاندارد اقدام کنند.

وی همچنین گفت: ۲۰ هزار نفر به طور مستقیم و افزون بر ۱۰۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم در این صنعت اشتغال به کار دارند.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها