اختصاصی تیترکوتاه؛

مدیرعامل یوفی بعد از ۱۰ سال خداحافظی کرد

اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی (یوفی) اعلام کرد که کای هتندورف در پایان سال ۲۰۲۴ میلادی از سمت مدیرعاملی اتحادیه کنار خواهد رفت.

مدیرعامل یوفی بعد از ۱۰ سال خداحافظی کرد

کای هتندورف از سال ۲۰۱۵ این مسئولیت را به عهده گرفته بود و حالا پس از ۱۰ سال از سمت خود کناره گیری خواهد کرد. وی در بخشی از صحبت های خداحافظی خود اعلام کرد: در سال ۲۰۱۵ به اتحادیه یوفی اضافه شدم و این ۱۰ سال گذشته که به عنوان مدیرعامل اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی مشغول به فعالیت بودم برای من بسیار هیجان انگیز بود.

وی در ادامه افزود: حضور در چنین جایگاهی یک حالت نظارت و مباشرت بر تمامی افراد این سازمان دارد و البته جدای از این وظیفه مهم، باید زمان مناسب برای تحویل این جایگاه به رهبر بعدی را نیز در نظر می گرفتم. از نظر من بهترین زمان برای تحویل این جایگاه به رهبر آینده یوفی اکنون است و طی ماه های آینده این اتفاق خواهد افتاد. در ۱۰۰ امین سالگرد یوفی باید بگویم که ما اینجا دستاوردهای گذشته را شناسایی می کنیم و همزمان برای چالش های آینده آماده می شویم. 

یوفی در سال ۱۹۲۵ در شهر میلان و در راستای هماهنگ سازی فعالیت های نمایشگاهی آغاز به کار کرد و امسال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این اتحادیه، کنگره ای در تاریخ ۲۰ تا ۲۳ نوامبر مصادف با ۳۰ آبان تا ۳ آذر ماه و در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. 

جف دیکنسون، رئیس یوفی در مورد خبر جدایی هتندورف از این مجموعه بیان داشت: یوفی اکنون اداره های قدرتمندی در پاریس و دیگر شهرهای دنیا دارد و این کار به واسطه تلاش کای هتندورف بدست آمده است. به عنوان یکی از مدیران یوفی به اندازه کافی نمی توانم از زحماتی که هتندورف برای این صنعت کشیده است قدردانی کنم. او در ۱۰ سال گذشته و مخصوصا در دوران همه گیری کرونا تلاش های فراوانی برای پیشبرد این صنعت داشته است. 

به زودی تیمی متشکل از مدیران با حمایت هتندورف برای انتقال مدیریت تشکیل و مدیر جدید انتخاب خواهد شد.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر