اختصاصی تیترکوتاه:

استقبال جهانی از هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست

مراسم افتتاح هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست در حال برگزاری است.

استقبال جهانی از هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست

مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امروز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه با حضور مرتضی شاه میرزایی معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل سالن ایران نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد...

فرید دوستی رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در این مراسم گفت: نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یکی از رویدادهای شاخص صنعتی کشور، فرصتی ارزشمند را برای گردهمایی فعالان صنعت پتروشیمی کشور فراهم آورده است. این رویداد با هدف ایجاد فضایی تعاملی و بین ‌المللی برای تبادل نظر و نمایش آخرین دستاوردهای این صنعت برگزار شده است.

وی افزود:‌ در این نمایشگاه، تلاش شده تا با برنامه ‌ریزی دقیق و هماهنگ، فضایی حرفه ‌ای و درخور شان صنعت پتروشیمی ایران ایجاد شود. تلاش ما بر این بوده تا با رعایت بالاترین استانداردهای نمایشگاهی، توانمندی ‌ها و پتانسیل‌ های صنعت پتروشیمی کشور به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شود.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در ادامه عنوان کرد: هجدهمین دوره نمایشگاه بین ‌المللی ایران پلاست با استقبال گسترده شرکت‌ های داخلی و خارجی همراه بود. حضور پررنگ ۲۸۸ شرکت خارجی از کشورهای مختلف، این رویداد را به یک نقطه عطف در تعاملات بین‌ المللی صنعت پتروشیمی ایران تبدیل کرد.

دوستی افزود‌: مذاکرات و رایزنی ‌های انجام شده بین شرکت‌ های ایرانی و خارجی، فرصتی طلایی برای گسترش همکاری‌ های دو و چندجانبه فراهم آورده است. این تعاملات نشان از بازگشت نگاه مثبت جامعه بین ‌المللی به صنعت پتروشیمی ایران دارد و نویدبخش افق‌ های روشن در این صنعت است.

وی خاطرنشان کرد: می‌توان گفت نمایشگاه ایران پلاست به عنوان یک پل ارتباطی مؤثر، نقش مهمی در ایجاد جهش در صنعت پتروشیمی کشور ایفا کرده است. حضور گسترده شرکت‌ های خارجی در این رویداد، گواهی بر این ادعا است و نشان می ‌دهد که صنعت پتروشیمی ایران به عنوان یک بازیگر فعال در عرصه بین ‌المللی، مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر اجرایی نمایشگاه ایران پلاست همچنین گفت: هجدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست، بستر مناسبی برای تبادل دانش، ایجاد ارتباطات تجاری و توسعه شبکه ‌های همکاری در این صنعت فراهم آورد. با توجه به تحولات سریع تکنولوژیکی، برنامه‌ ریزی برای نوزدهمین دوره این نمایشگاه با هدف ارتقاء سطح کیفی و گسترش دامنه همکاری‌ های بین ‌المللی در حال انجام است.

دوستی در پایان گفت: از زحمات ارزشمند تمامی انجمن ‌ها، تشکل ‌ها و مدیران صنعت پتروشیمی که با همکاری و هم ‌افزایی، در برگزاری موفق این رویداد نقش بسزایی داشتند، کمال تشکر و قدردانی را داریم. امیدواریم با تداوم این همکاری‌ ها، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون صنعت پتروشیمی کشور در عرصه بین ‌المللی باشیم.

 

فاطمه مشتاقی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر