در گفتگوی تیتر کوتاه با برگزارکننده نمایشگاهی مطرح شد؛

گردهمایی بیش از ۲۰۰ شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو تبریز

بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی قطعات خودرو تبریز از فردا آغاز به کار خواهد کرد.

گردهمایی بیش از ۲۰۰ شرکت در نمایشگاه قطعات خودرو تبریز

بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی قطعات خودرو از فردا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزا خواهد شد. پیرامون جزییات این رویداد با مسلم نوروزی مدیر برگزاری این نمایشگاه به گفتگو نشستیم.

جزییات برگزاری نمایشگاه

نوروزی در این گفت و گو اظهار داشت: بیست و هشتمین نمایشگاه بین ‌المللی قطعات خودرو تبریز از فردا، ۴ مهر ماه، فعالیت خود را در مرکز نمایشگاه ‌های دائمی این استان آغاز خواهد کرد. این رویداد با حضور بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی و بازرگانی از سراسر کشور و نمایندگانی از کشورهای پیشرو در صنعت خودرو، فضایی به وسعت ۱۲۰۰۰ مترمربع مفید در سالن ‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و فضای باز نمایشگاه را به خود اختصاص داده است.

مسلم-نوروزی

هدف برگزاری این رویداد

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، ایجاد بستری مناسب برای معرفی آخرین دستاوردها و فناوری ‌های صنعت قطعات خودرو، ایجاد فرصت ‌های تجاری جدید، تقویت ارتباطات بین تولیدکنندگان، توزیع ‌کنندگان و مصرف ‌کنندگان و همچنین ارتقای دانش فنی فعالان این حوزه است.

این برگزارکننده نمایشگاهی با اشاره به حضور پررنگ تولیدکنندگان داخلی در این رویداد، گفت: از مجموع شرکت‌ کنندگان، ۷۵ واحد تولیدی و توزیع ‌کننده از استان آذربایجان شرقی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که نشان از پتانسیل بالای این استان در صنعت قطعه‌ سازی است.

مدیرعامل شرکت آرتانمانگر در ادامه گفت: با توجه به حضور گسترده شرکت‌ های داخلی و خارجی، این نمایشگاه فرصتی استثنایی برای آشنایی با تنوع محصولات و خدمات در حوزه قطعات خودرو فراهم می ‌کند. همچنین، برگزاری کارگاه‌ ها و سمینارهای تخصصی، به ارتقای دانش فنی شرکت ‌کنندگان کمک شایانی خواهد کرد.

این برگزارکننده نمایشگاهی در پایان تاکید کرد: لازم به ذکر است که این نمایشگاه پس از نمایشگاه تهران، به عنوان بزرگترین رویداد تخصصی قطعات خودرو در کشور شناخته می ‌شود و نقش مهمی در توسعه این صنعت در کشور ایفا می‌ کند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر