تیتر کوتاه برگزار می کند:
به کمپین بزرگ «سلام نمایشگاه» بپیوندید
فراموش نکنید که آخرین مهلت برای تهیه کلیپ دهم خرداد ماه خواهد بود.
کمتر از یک ماه تا روز جهانی نمایشگاه ها باقی مانده و ما در پایگاه خبری تیتر کوتاه سعی داریم با یک ایده جدید به استقبال جامعه نمایشگاهی در سراسر جهان برویم.
همه فعالان نمایشگاهی اعم از سایت داران، برگزارکنندگان، غرفه سازان، فعالان حوزه رسانه، فعالان حوزه تبلیغات و کسانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با حوزه رویدادهای نمایشگاهی مرتبط هستند می توانند با تهیه و ارسال یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای از خودشان ضمن طرح یک چالش کوتاه، این روز را به فعالان حوزه رویدادها در سراسر دنیا تبریک بگویند.
فراموش نکنید که آخرین مهلت برای تهیه کلیپ دهم خرداد ماه خواهد بود پس فرصت را از دست ندهید و پیام های خود را به ایمیل info@titrekootah.ir یا پیام رسان های تلگرام، بله و واتس آپ شماره ۰۹۱۹۰۶۷۲۷۱۳ ارسال فرمایید.
و البته چند نکته برای دریافت چند نتیجه بهتر:
۱- ضبط کلیپ ترجیحا در محیطی رسمی مثل شرکت یا محل برگزاری یک نمایشگاه بوده و بیشتر از ۳۰ ثانیه طول نکشد.
۲-تصویربرداری حتما به صورت افقی و با کیفیت مطلوب (حداقل ۴۸۰ در ۸۰۰) بوده و چنانچه از دستگاه های مدیریت صدای محیط (هاش اف) استفاده نمی شود، از ضبط در محیط های خیلی شلوغ پرهیز کنیم.
۳-این کمپین فقط برای مدیران مجموعه ها نیست. کارمندان شرکت ها نیز می توانند به صورت جمعی در کلیپ ها حضور داشته و صحنه های ابتکاری خلق کنند.
۴-در دست داشتن پوستر روز جهانی نمایشگاه ها به انتقال بهتر پیام برای جامعه جهانی کمک خواهد کرد. سعی کنید این موضوع را هم مورد توجه قرار دهید.
۵-این کمپین در درجه اول یک جنبه کشوری دارد بنابراین بهتر است پیام ها به زبان فارسی باشد. ما در تدوین نهایی سعی می کنیم از زیرنویس انگلیسی نیز استفاده کنیم.
گفتنی است روز جهانی نمایشگاهها هر بار با یک شعار ویژه که نقشه راه تجارت در طول یک سال آینده خواهد، به فعالان نمایشگاهی انگیزه عملکرد بهتر و هدفمند را میدهد. امسال شعار We run the meeting places and marketplaces for everyone برای دوره هفتم انتخاب شده که مفهوم آن اداره و مدیریت بازارها برای همه مخاطبان است.
نظر شما