سلام نمایشگاه / ۱۵
دولت برگزاری نمایشگاه را به بخش خصوصی بسپارد
عضو هیات مدیره سایپا و مدیرعامل سابق نمایشگاه تهران به کمپین بزرگ سلام نمایشگاه پیوست.
به مناسبت روز جهانی نمایشگاه ها فعالان این عرصه از سراسر کشور، کلیپ های مختلفی را از خود با هدف تبریک این روز برای تیتر کوتاه ارسال کردند.
بهمن حسین زاده این روزها به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره سایپا مشغول به کار است. او حدود دو سال سکان دار ارشد نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی بود که البته در دوره مدیریتش کرونا تمام ساختارهای صنعت نمایشگاهی را دچار اختلال کرد.
به عقیده بسیاری از کارشناسان این دوره یکی از سخت ترین و بحرانی ترین ایام برای صنعت نمایشگاهی بود که البته وی توانست بخش مهمی از این بحران ها را مهار کند.
همه فعالان نمایشگاهی اعم از سایت داران، برگزارکنندگان، غرفه سازان، فعالان حوزه رسانه، فعالان حوزه تبلیغات و کسانی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با حوزه رویدادهای نمایشگاهی مرتبط هستند می توانند با تهیه و ارسال یک کلیپ ۳۰ ثانیه ای از خودشان ضمن طرح یک چالش کوتاه، این روز را به فعالان حوزه رویدادها در سراسر دنیا تبریک بگویند.
و البته چند نکته برای دریافت چند نتیجه بهتر:
۱- ضبط کلیپ ترجیحا در محیطی رسمی مثل شرکت یا محل برگزاری یک نمایشگاه بوده و بیشتر از ۳۰ ثانیه طول نکشد.
۲-تصویربرداری حتما به صورت افقی و با کیفیت مطلوب (حداقل ۴۸۰ در ۸۰۰) بوده و چنانچه از دستگاه های مدیریت صدای محیط (هاش اف) استفاده نمی شود، از ضبط در محیط های خیلی شلوغ پرهیز کنیم.
۳-این کمپین فقط برای مدیران مجموعه ها نیست. کارمندان شرکت ها نیز می توانند به صورت جمعی در کلیپ ها حضور داشته و صحنه های ابتکاری خلق کنند.
۴-در دست داشتن پوستر روز جهانی نمایشگاه ها به انتقال بهتر پیام برای جامعه جهانی کمک خواهد کرد. سعی کنید این موضوع را هم مورد توجه قرار دهید.
۵-این کمپین در درجه اول یک جنبه کشوری دارد بنابراین بهتر است پیام ها به زبان فارسی باشد. ما در تدوین نهایی سعی می کنیم از زیرنویس انگلیسی نیز استفاده کنیم.
نظر شما