نمایش توانمندی روستاییان و عشایر در تهران / برگزاری نمایشگاه روستا آباد در مصلی

نمایشگاه روستا آباد با هدف شناساندن بازار روستاییان و عشایر کشور به عموم مردم و رونق تولید در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

نمایش توانمندی روستاییان و عشایر در تهران / برگزاری نمایشگاه روستا آباد در مصلی

نمایشگاه روستا آباد روز گذشته در محل مصلی تهران با حضور مخبر،‌ معاون اول ریاست جمهوری افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد. مسئولان برگزاری این نمایشگاه برنامه های جانبی متفاوت و متعددی برای برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته اند به طوری که بیش از یک هزار غرفه در این نمایشگاه محصولات روستایی و عشایری خود را عرضه خواهند کرد.  اجرای مراسمات آیینی و محلی، اجرای بازی های بومی محلی و ویژه برنامه های ورزشی محلی، معرفی قومیت ها، برپایی نمایشگاه عکس و اکران فیلم مرتبط با روز روستا نیز از سایر برنامه های جانبی این رویداد عنوان شده است.

گفتنی است در نمایشگاه روستا آباد ۵۰ غرفه ویژه مجموعه‌های مردمی و جهادی فعال در حوزه اشتغال روستایی نیز حضور فعالی دارند. یکی از بخش های جذاب این نمایشگاه که مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است برگزاری جشن های آیینی روستاییان است.

شناسایی و معرفی ۱۰۰ روستای نمونه و تولیدات آنها، حضور کارشناسان روستایی و عشایری، شناسایی طرح‌های صنعتی، تولیدی و عمرانی در روستاها و رسیدگی به دغدغه ها و رفع موانع تولید یکی دیگر از بخش های این نمایشگاه است که این رویداد را نسبت به سایر نمایشگاه ها و جشنواره های مشابه این حوزه متمایز کرده است.

متولیان و برگزارکنندگان این نمایشگاه بخشی را هم برای کودکان در نظر گرفته اند. در همین راستا جشنواره مجازی عکاسی و پویش «روستای من» ویژه کودکان نیز در این نمایشگاه در حال برگزاری است.

به گزارش تیتر کوتاه علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عرضه محصولات روستایی می توانند از ۱۲ تا ۱۸ مهرماه و ساعت ۱۰ تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه به مصلای تهران مراجعه کنند.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها