رقص شاد هادی چوپان با پسرش در باشگاه! / ویدیوی بامزه‌ای که در فضای مجازی پربازدید شده است

هادی چوپان، قهرمان بدنسازی جهان، ویدیویی از خود در حال رقص با پسر کوچکش در باشگاه را در اینستاگرام منتشر کرد که به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و مورد استقبال کاربران قرار گرفت

در این ویدیو، هادی چوپان را می‌بینیم که با حرکات موزون و شاد خود به همراه پسرش در حال رقص است. این ویدیو که با آهنگ "جیغ و داد" محمدرضا شجریان پخش می‌شود، لحظات شاد و مفرحی را به نمایش می‌گذارد و نشان می‌دهد که هادی چوپان نه تنها در بدنسازی، بلکه در رقص نیز تبحر دارد.

انتشار ویدیو رقص هادی چوپان با واکنش‌های مثبتی از سوی کاربران همراه بوده است. بسیاری از کاربران از دیدن این ویدیو لذت برده و آن را بامزه و جالب دانسته‌اند.

هادی چوپان (زاده ۴ مهر ۱۳۶۶) مشهور به گرگ ایرانی، بدنساز حرفه‌ای ایرانی و قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۲ است. او نخستین ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته به این عنوان دست یابد.

هادی چوپان ورزش پرورش اندام را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بود. او در طول دوران ورزشی خود افتخارات متعددی کسب کرده که از جمله آنها می‌توان به قهرمانی در مسابقات داخلی و بین‌المللی مختلف، including:

هادی چوپان به خاطر فیزیک عضلانی خاص و تناسب اندام فوق‌العاده‌اش مشهور است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. او همچنین به عنوان یکی از با اخلاق‌ترین و فداکارترین ورزشکاران شناخته می‌شود.

اینستاگرام هادی چوپان

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد