حمایت ویژه نماینده مجلس از فرهنگیان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش شد.

مجتبی بخشی پور عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش و پرورش شد و گفت : عدم پرداخت به موقع پاداش بازنشستگی کارکنان آموزش پرورش یکی از مشکلات جامعه فرهنگیان است که باید حل گردد .

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی افزود: دیر پرداخت شدن پاداش بازنشستگی که بعضا تا چند سال طول می ‌کشد موجب کاهش ارزش ریالی آن و نارضایتی کارکنان بازنشسته می شود که لازم است این امر توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه پیگیری و حل شود .

بخشی پور با بیان اینکه توجه به آموزش و پرورش موجب تقویت همه جانبه کشور خواهد شد، گفت: افزایش سطح رفاهیات و امکانات تفریحی کارکنان آموزش و پرورش در بالا رفتن کیفیت کاری آنان بسیار موثر خواهد بود .

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: فعال تر شدن تعاونی‌های مسکن آموزش و پرورش از اموری است که باید مورد پیگیری قرار گیرد .

نماینده مردم در مجلس دوازدهم با تاکید بر اینکه گلایه‌هایی در مورد رتبه بندی معلمان وجود دارد، اظهار داشت: بعضی از کارکنان آموزش و پرورش در خصوص طرح رتبه بندی گلایه‌هایی دارند که لازم و ضروری است بررسی شود .

بخشی پور در پایان توسعه و پیشرفت کشور را از مسیر آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: آینده کشور و پیشرفت و توسعه آن در دست جامعه پرتلاش و نجیب فرهنگیان است چرا که آنها مربیان، پرورش دهندگان و اداره کنندگان فردای کشور هستند، بنابراین هر چه معلم با خیال راحت تر و ذهن آرام تری به کار خود بپردازد در آینده نسلی قوی و توانمند را شاهد خواهیم بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر