۳ میلیون برای همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان واریز شد

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران افزود: بررسی مصوبه دو فوریتی متناسب سازی حداقل بگیران با بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت جدید تداخل پیدا کرد و کار ما عقب افتاد، سازمان تامین اجتماعی خواستار این موضوع بود که تصمیمات گرفته شده برای سایر سطوح و حداقل بگیران باشد.

۳ میلیون برای همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان واریز شد

دهقان کیان در پاسخ به این سوال که علت عدم واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان برای تیر و مردادماه چیست، گفت: مبلغ ۳ میلیون تومان علی الحساب متناسب سازی با دستور نهاد ریاست جمهوری واریز شد، اما بعد از آن ما برای پرداخت دستوری نداریم و فقط لایحه دو فوریتی است که بایستی مجلس زودتر به آن رسیدگی کند.

براساس چارچوب متناسب‌سازی مستمری و مقرری سال ۱۴۰۳، «۶درصد به همراه یک‌میلیون تومان مبلغ ثابت» به پایه مستمری‌های اسفند (۱۴۰۲) بازنشستگان ارجمند صنعت نفت و در سقف ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: همسان سازی حقوق ها امسال نهایی می‌شود؟

متناسب‌سازی یادشده ۱۰.۵درصد مستمری‌های حداقلی و ۱۰درصد میانگین مستمری‌ها را افزایش می‌دهد، بنابراین امسال با احتساب افزایش ۲۰درصدی فروردین‌، نرخ افزایش مستمری‌ها درمجموع بیش از ۳۰درصد شده است.متناسب‌سازی مستمری بازنشستگان صنعت نفت، با مدنظر قرار دادن عدد ثابت در چارچوب رویکرد حمایتی بیشتر از مستمری‌های حداقلی، اجرایی شده است.

صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت تعدیل و تعهدها را با رعایت قواعد بیمه‌ای و تأمین بار مالی تضمین‌شده و بین‌نسلی عملیاتی می‌کند.

محمد کردی، رئیس کانون بازنشستگان کشوری استان البرز، با اشاره به اینکه طبق برنامه هفتم توسعه، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باید از ابتدای سال جاری بر اساس فرمول ۳۰-۳۰-۴۰ انجام شود، اظهار داشت: متأسفانه تأخیر در تدوین آیین‌نامه اجرایی باعث شده است که بازنشستگان برای سه ماهه فروردین، اردیبهشت و خرداد مجموعاً سه میلیون تومان به عنوان علی‌الحساب دریافت کنند. قرار بود مابقی حقوق با تدوین آیین‌نامه اجرایی و صدور احکام جدید به بازنشستگان پرداخت شود، اما تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

گفتنی است مبلغ علی الحساب همسان سازی حقوق بازنشستگان برای برخی افراد واریز شده است. برای عده ای نیز این مبلغ تا سقف سه میلیون تومان و برای عده ای دیگر کمتر از سه میلیون تومان پرداخت شده است.

از زمانی که خبر واریز مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اعلام شد، احساس ناامیدی در میان بازنشستگان تأمین اجتماعی به وجود آمد. هرچند این مبلغ یک میلیون تومان است و نمی‌تواند مشکلات بازنشستگان را حل کند، اما بازنشستگان کارگری از دریافت این مبلغ نیز بی‌بهره مانده‌اند.

همسان‌ سازی حقوق یا یکسان‌ سازی دریافتی بازنشستگان از دهه ۸۰ میان گروه‌های مختلف مطرح شده است. هدف این طرح کاهش تفاوت‌های قابل توجه میان دریافتی بازنشستگان و شاغلان و هم‌ سطح کردن حقوق آن‌ها با سطح شاغلان و تورم کشور بوده است.در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲، نمایندگان در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با بند الحاقی (یک) ماده ۲۹ این لایحه درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان موافقت کردند. این بند با ۲۰۲ رأی موافق، ۲ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۴ نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.

محمد اسدی، رئیس کانون بازنشستگان، اظهار داشت: بار دیگر میان بازنشستگان تامین اجتماعی و بازنشستگان لشگری و کشوری تبعیض قائل شده‌اند. مبلغ یک میلیون تومان مربوط به همسان‌ سازی بازنشستگان تأمین اجتماعی هنوز واریز نشده است، در حالی که این مبلغ برای بازنشستگان کشوری و لشگری پرداخت شده است.

اسدی در ادامه می‌افزاید: سازمان تأمین اجتماعی با پشتوانه صندوق‌هایی که ۳۰ سال بیمه شدگانش حق بیمه به آن واریز کردند امروز از پرداخت مبلغ همسان‌سازی ناتوان است.

او تأکید می‌کند ناتوانی سازمان تأمین اجتماعی در پرداخت مبالغ همسان‌سازی به بهانه عدم تأمین منابع مالی است.

اسدی اضافه کرد: ضعف مدیریت درادوار گذشته باعث شده که امروز بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور با ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بیمه شده از پرداخت ماهانه یک میلیون تومان برای همسان‌سازی ناتوان باشد.

رئیس کانون بازنشستگان گفت: همین مبلغ اندک یک میلیون تومان هم به بسیاری از بازنشستگان تعلق نمی‌گیرد. چرا که در اجرای قانون همسان‌سازی بر اساس مصوبات مقرر گردید مبلغ همسان‌سازی برای حداقل بگیران اجرا شود.

محمد اسدی رئیس کانون بازنشستگان از اصلاح این مصوبه خبر داد و گفت: با اجرای این قانون انتقادات زیادی از سوی غیر حداقل بگیران مطرح شد که بر اساس تلاش‌های صورت گرفته در برنامه هفتم توسعه با ارائه یک طرح دو فوریتی قانون ملزم با اتصال غیر حداقل بگیران به قانون همسان‌ سازی شده است.

این فعال بازنشستگان ادامه داد: درباره جزئیات اجرای این قانون مقرر گردید ۱۰ درصد پایه حق غیر حداقل بگیران در پرداخت همسان سازی در نظر گرفته شود.

او با اشاره به اینکه تبعیض در میان بازنشستگان کشوری- لشگری و تأمین اجتماعی بسیار مشهود است گفت: متأسفانه ما بازنشستگان نمی‌دانیم پرداخت همسان‌سازی تأمین اجتماعی وظیفه چه ارگانی است، مگر سازمان تأمین اجتماعی مستقل نیست و صندوق در اختیار او نیست.

اسدی تأکید کرد: صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی موظف است به بازنشستگان و تأخیر در پرداخت‌ها همسان‌سازی پاسخگو باشد.

صحبت‌های رئیس کانون بازنشستگان می‌تواند نویدبخش این باشد که مرحله دوم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از سوی سازمان تأمین اجتماعی در راه است.

دلیل تاخیر اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

بهروز محبی نجم‌آبادی، ضمن اشاره به تاخیر در روند اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان بیان داشت: مجلس بر اساس برنامه هفتم توسعه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی را در دستور کار داشت و آن را مصوب کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با بیان اینکه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و تبدیل به قانون شد افزود: متاسفانه در زمان لایحه بودجه و بودجه‌نویسی ۱۴۰۳ متوجه شدیم دولت این موضوع را در نظر نگرفته است.

وی اظهار کرد: در آن زمان لایحه دولت را پس فرستادیم و اعلام کردیم همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی در لایحه بودجه حتما باید دیده شود اما دولت در منابع دچار مشکل بود.

محبی نجم‌آبادی گفت: در نهایت مجلس مصوب کرد قانون مالیات بر ارزش افزوده اضافه شود و ما مبلغی حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان را در ۳ سال متوالی «۴۰ درصد، ۳۰ درصد، ۳۰ درصد» بتوانیم همسان‌سازی کنیم که بازنشسته ما در انتهای ۳ سال معادل ۹۰ درصد شاغل دریافتی داشته باشد، در نهایت این اتفاق افتاد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات افزود: اما تغییر و تحولات ماه‌های اخیر و تغییر دولت باعث شد اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی طول بکشد و به اطاله موضوع بیانجامد.

نجم‌آبادی با اشاره به اینکه آیین‌نامه شیوه اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی باید توسط سازمان اداری استخدامی آماده شود گفت: بخشی از تاخیر ناشی از این موضوع است که به زودی انجام و به سازمان بازنشستگی کشور ابلاغ می‌شود و احکام اعمال خواهد شد.

وی گفت: به طور کلی منابع برای اجرای قانون همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان کاملا حساب شده دیده شده است و در این باره هیچ مشکلی نداریم.

 

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

  • عبالزهراجادری

    نگاهی هم به حداقل بگیران بیندازید

  • جهان

    بازم اخبار دروغ برای ما بازنشستگان چاپ کردید خدا را خوش نمیاید که ما بازنشستگان را باِزیچه قرار بدید و از الکی دهید و حتی اصلا یک ریال هم واریز نشد پس لطفا ما بازنشستگان را خوب درک کنید

  • ناشناس

    قطره چکانی اضافه میکنید اونم امروز و فردا میکنید .نفرین عالم بر شما .
    نه مجلس نه دولت نیستن به فکر ملت

  • بارنشسته

    بازنشستگان فقط بازیچه و مسخره یک مشت رسانه مسخره و در پیتی و یک مشت افراد سود جو و مال مردم خور به اسم مجلس و نماینگان وغیره شده اند در صورتی که امارت عربی و کشورهای دیگر دنیا برای بازنشستگان ارزش ویژه ای دارند

  • قدیر هاشم زاده

    چرا فکری باحال ما نمیکنید اجاره خانه کمرشکن هست مارا میخواهید بکشید راحت شید

  • قدیر هاشم زاده

    سلام نظر ما مگر عهمیت دارد

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    لعنت به اعضای کانون عالی کشور طرح متناسب سازی برای حداقل بگیرها مشکل پیش اومد برای سایر سطوح که نبود چرا حکم های سایر سطوح رانزدند

  • حسن استیری

    آقایان اگر زیاد دلسوز هستند بیایند و قانون همسان‌سازی را اجراع کنند نه اینکه با منت بعداز ۷ ماه، ماهی یه تومن به بازنشستگان بدهند شرم بر شما اعم از مجلسی ها و دولتی ها که باعث شرمندگی بازنشستگان در نزد زن و بچه شده اید

  • ناشناس

    نظر من این است که باید پول بیمه را میریختم تو فاضلاب

  • ناشناس

    دولت بازنشستگان را ب بازی سیاسی گرفته فقط در زمانهای خاص حاد ازاین توپ فوتبال استفاده میکند این باز نشست‌ها زمانی دفاع از حقوق مردم انقلاب کردند جنگ اداره کردند الان برای حق حقوق خود پشت میله‌های صدا دار شده آند پس ما بازنشستها خیانت کردیم عذاب فقر دامن ما را گرفته کسی دادرس ما نیست مفهوم این است ما گروهی نادان احمق بودیم در ابتدا وانتها عمرپشت میله ها باشیم وسلام

    • ناشناس

      اینقدر ناشکری نکنید که همین حقوقم قط میشه شکرگزار باشید همیشه

    • محمو

      آقا چرا پولمون رو نمیدین. بجاش میبرن اونور آب میخورنش

    • ناشناس

      لااقل بزارین ما بریم داخل این معدنها شاید اونجا راحت شیم ازین شرمندگی

  • محمد حسین حقانی

    خوب از خدا بی‌خبر این چه خبر خوشحالی است برای بازنشستگان تامین اجتماعی؟ . خدا لعنت کند انسان دوروغگو را .

  • ناشناس

    فقط وعده وعید توخالی فقط سرگرم کردن بازنشسته ها پرداختی هیچ الکی است حقوق زیر خط فقر وفقر کردن بازنشسته ها با تورم الان حقوق باید ۱۵۰میلیون باشد نه ۱۶میلیون زیر خط فقر

  • ناشناس

    خو عاشقالا دوروغ و شما که پول وسرمایه کشورو میدین لبنان فلستین وکشورهای دیگه چرا همش قول دروغ میگید

  • ناشناس

    چرا تیتر اشتباه میگذارین شما هم قصد آزار و اذیت ما بازنشسته ها رو دارین

  • ناشناس

    اول شما نگین که واریز شد بنده خدا بازنشسته نره موجودی میگیره خودشو درگیر موجودی الکی نکنن

  • حسن

    نمیدونم

  • سعید اهتمام بر

    زنگ بزنید دستور این پرداخت را که واریز شده از ریس جمهور بگیرید و مردم را سرکار نگذارید یا دروغه یا باز بودجه را یکی برده خارج و مملکت را کلا فقیر کردید پس پولها و این همه شناسنامه المثنی که از هر نفر ۳۰۰ هزار تومان گ فتید و گفتید به د وغ ۵۰ هزار از اون پولها بدید از اون جیب به این جیب شما بلدید زودتر حساب مردم را بدهید این درست نیست مردم را اذیت میکنید

  • ناشناس

    همش وعدهای توخالی کم دروغ بگین به این قشر ضعیف بسه دیگه

  • یگ بدبخت

    هرساعت‌ یک‌ خبرتوخالی‌. ندهیدحرف‌ دروغ‌. ممنوع‌. تلاش‌ دروست‌ بکنید‌. هوارهواررممنوع‌. چه‌ مدل‌ حقوقه‌ اخه‌ میشه‌ زندگی‌ کرد‌ کمتردنبال‌ قدرت‌ جهان‌ باشید‌ مسعولین‌ بی‌ مسعولیت‌. مردم‌ بیچاره‌ شدن‌. حرکی‌ فگرخودشه‌.

  • ناشناس

    بازم حرفای تکراری و پوچ

  • نادان

    بابا شما م=پدر ما رو در آوردید با چند غاز اضافه کردن

  • امیر

    مجالس رفتهپگل بچینه بلهدرا حالا حالا ها نمیگه

  • پانده

    دولت فعلی بازنشستگان را مسخره کرده است،

  • ناشناس

    خدایا این اوباشی که بر زندگی ملت چنگ انداخته اند ،را روسیاه بفرما،
    امین یا رب العالمین

  • روزبهی دهراب

    سلام مگر خدایی بازنشستگان لشکری وکشوری جدا از مستمری بگیران تامین اجتماعی است ۳۳ کارکردم با حقوق ۱۴۷۰۰۰۰تومان چه کا ر باید کرد دروغهای دولت چهاردم می گویند واقیت ندارد قانون برای همه باید یکسان باشد تامین اجتماعی یک نهاد در عگو وبی صاحب است همه مسولیت عیره دروغ هچ چیزی بلد نیستند

  • روزبهی دهراب

    چرا یک ملیون لشکری وکشوری پرداخت می‌شود ولی مستمری بگیران تامین اجتماعی پرداخت نمی شود دولت سیزدهم ۳ ماه راداد ولی دولت چهاردم عیره دروغ وشرمسار هستندرچرا تیر مردا وشهریور را نمی دهند یک ملیون

  • زهرا ملکی

    چرا مردم سر کار می گذارید با اخبار کذب مگه مسخره شما هستن

  • بازنشسته

    همش وعده شنیدیم لشکری مصرف کننده دریافت کردند پول ها

  • مهدب

    با سلام و عرض ادب و احترام آنچه که ما بازنشستگان سایه سطوح توجه شده‌ایم این است که با یک طرح همسر همسان سازی سایر سطوح هم پرداخت نشود آقایان برای سایر سطوح مشکلی موجود نیست پس چرا همسان سازی ایر سطوح را اجرا نمی‌کنید و منتظر طرح دوفوریتی حداقل بگیران وسایل سطوح هستید تمام بازنشستگان حتی ن‌هایی که سواد ندارند دیگر به خوبی می‌دانند که سازمان تامین اجتماعی و برنامه و بودجه و مجلس بازنشستگان را همانند یک توپ به زمین یکدیگر ی‌اندازند از نیمه سال گذشتیم در حالی که رئیس مجلس و سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲ دو ماه مانده به سال ۱۴۰۳ طرح همسان سازی تصویب کردند و حتی اعلام کردند که شورای مصلحت نظام هم آن را تایید کردند چه شد که یکباره به یاد حداقل بگیران افتادید مگر قبل از تصویب متناسب سازی بازنشستگان خبر نداشتی که حداقل بگیران حقوقشان کم است چرا همان روز اقدام نکردید و تصویب و ارسال طرح دوفوریتی را به امسال موکول کردید شما به جز دروغ چیزی تحویل ازنشستگان نمی‌دهی قرار بود از فروردین ماه اجرا شود بعد از آن به اردیبهشت موکول شد و به همین ترتیب مجلس و جناب آقای قالیباف مدیر سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان تامین اجتماعی با یک طرح که هر سه گروه از آن اطلاع داشتند دریافت همسان سازی بازنشستگان را تا نیمه دوم سال کش دادی و حالا هم رئیس سازمان برنامه و بودجه رموده‌اند چندین هفته زمان می‌برد تا این طرح همسان سازی اجرا شود دیگر دورویی تا کجا هم اکنون تمام بازنشستگانی را که با آن حال در ارتباط هستند به درستی به ماهیت شما پی بردند لطف کنی کمتر با اعصاب و روان بازنشستگان بازی کنیم آنها خودشان به اندازه کافی مشکلات و دردسر دارند دیگر شما با رف‌های بی سر و ته روزی مغز آنها راه نروید این از من به شما نصیحت عاقبت روزی از مقام و پشت آن میز بلندتان خواهند کرد آن وقت شما هستید و نزدیک به ۴ میلیون بازنشسته سازمان تامین اجتماعی به خوبی همسان سازی را سریع اجرا کنید و بیش از این بازنشستگان را بین زمین و آسمان نگه ندارید در ابتدا گفتم به رئیس سازمان تامین اجتماعی این خبر را برسانید که برای همسان سازی سایر سطوح مشکلی نیست را آن را اجرا نمی‌کنی و زمانی که طرح دخولیتی تصویب شد برای حداقل بگیران هم آن را اجرایی کنید اگر واقعاً راست ی‌گویید در غیر این صورت دیگر هیچ اعتمادی به شما نیست و عاقبت روزی از پشت آن نیست بلند خواهید شد آن موقع شما هستید و حدود ۴ میلیون بازنشسته به همراه خانوادهشان حقیقت بدانید که پشت سر شما آه و ناله بسیار وجود دارد که هر کسی را به راحتی از پای در خواهد آورد. والسلام

  • ناشناس

    چجوری اختلاس گران راحت اختلاس 3330میلیادری سریع برای انجام میدهند و چای دبش وشما حق خودم بازنشستگان تامین اجتماعی اجتماعی را که خیلی بیشتر از 3میلیون هست.هی امروز وفرذا میکنید.اگراسلام اینست هزاران درود بر شاه و دین کافران که انسانیت حلیشان هست و یک فقیر ندارند لعنت بر شما که زندگی برملت سخت کردید با اسلام تان لعنت وهزاران لعنت که هیچ جای دنیا جای ندارید
    ون

  • عسکری

    چکار کنم با پول اخ جون خوب گیر آوردید ما را تشکر مرد مومن کشور قطر کوچولو در آمد سرانه پنج هزار دلار است بعد کارمند ما دویست دلار در ماه چکار کردید تمام مردم را فقیر کردید که به نیازهای شکم هم نمی رسید قربانت شوم از کاه کوه درست نکن

  • ناشناس

    باسلام و احترام وعرض خسته نباشید بازنشستگان عزیز بلاخره رفتیم سر کار تا کی الله اعلم.

  • باز نشسته سرطانی

    باز نشسته ها برای این آفریده شده اند که اختیار دسترنج 30 ساله خود را بدست میزبانان بدن که سفره جلو کار گر باز نشسته جمع کنند

  • بازنشسته

    چرت پرت نگید یک ریال اضا فه نشد این ریس جمهور فقط امد نان و اجناس دیگر گرون کن

  • مجید سرگردان

    یه عمره فقط وفقط از آقایان لب ودهان می‌بینیم. صحبت میر پنج عمل هیچ ...

  • ناشناس

    همه میگن هیچ مشگلی نیست اگه نیست این همه سهل انگاری از جانب کیست چرا خطا میکنید نمیپذیرید الان هم دارید بازی میکنید شما مرد این کارها نیستید فقط فکر جیب خودتون هستید مردم را مسخره نکنید اگر به سرتان خراب نمیشوند از شرافت و بردباری انان است و تا حدی تحمل دارند شک نکنید تاوان میدهید

  • علی

    راست میگی واریز شد

  • ناشناسما

    الکی نگید سه میلیون کجا بودماکه ندیدیم بیخودی امیدوار نکنید ازبس چک کردیم واریزی مانند چک برگشتی شدیم

  • ناشناس

    امروز سوم ماهه هنوز حقوق پرداخت نکردن چه برسه به معوقات ، این همه خبر دروغ در مورد بازنشسته ها ندید حقوقی هم که میدن پیش زن وبچه بازنشسته ها را شرمنده میکند

  • ناشناس

    امروز سوم ماهه هنوز حقوقم ندادن چه برسه به معوقات ، چرا خبر دروغ مینویسید

  • S

    با این اخبار دروغ تون

  • hamad

    همش حرفهای تکراری سرتیتر یه چیز خبر یه چیز دیگه فقط خداجوابتون بده همه روسرکار میزارید

  • ناشناس

    سلام چرا همش به بازنشستگان دورغ میگن دورست نیست

  • بهروز

    از جلسه و شعار دادن خسته نباشید ما که خسته و داغون شدیم آپولو به مریخ می فرستد ؟؟؟\. نمی تونید درک کنید شرمنده خانواده بودن یعنی چه ؟؟

  • بنده خدا

    سلام . لطفا در نشر تیتر و عنوان دقت کنید انبوه بازنشستگانی که مشمول عنوان مطلب نشده اند ، قطعا از این عنوان ناراحت و خدای ناکرده ممکن است دست به توهین هم بزنند که البته درست نیست مثل همین انتخاب عنوان از طرف شما.

  • م ، صاد

    سایتها در خصوص حق و حقوق بازنشستگان سفسطه میکنند ، جذب مخاطب به قیمت اعصاب بازنشستگان !
    صدها بار اون سه میلیون علی الحساب واریز شده و همون روز خرج شده وتمام شده رو تیتر کردند ، انصاف نیست

  • غلامرضا

    باعرض سلام بنده یک بازنشسته می باشم که تابه حال یکبار متناسب سازی شامل شده . مطالب های را که می نویسیدبیشترجنبه سرگرمی داره وشعر وورهستش یه ذره خجالت خوبه باچه رویی می تونید این همه دروغ بگید . خودتون کم نمی ارید این همه مزخرفات روسریم می کنید..............

  • ناشناس

    اینجاست که باید بگم خودم کردم لعنت به خودم باد چی فکر میکردم چی شد زپلکش

  • ابوطالب

    چرا دروغ به خورد باز نشسته ها میدین کدوم همسان سازی ما که چیزی ندیدیم

  • ناشناس

    خاک بر سرتون با این تیتر زدنتون، در سایتتونو گل بگیرید

  • حمید

    بازنشستگان مظلوم با دریافت حق نصفه نیمه خودشون خیلی خوشحال میشن ، بدبخت ما ملت بیچاره

  • ناشناس

    خجالت بکشید چشم دریده های گداگشنه چی ازجون بازنشسته هامیخواهید ازخداوقیامت بترسیدازچوب خداکه برنده است بترسید فیس به مقام تان ندهیدیک روزبایدبایک کفن ازاین دنیا بروید

  • ناشناس

    وعده های دروغ این ماه نه ماه بدماه بدنه ماه بد

  • امین

    اخه اینم شد خبر که هرروز تکرا میکنید چرا تیتر فرق داره با خربتون ا

  • شهرام

    تیتر خبر با متن خبر کاملا متفاوت است شاید منظور باز کردن خبر باشد که اگر این منظورتان باشد کار بسیار پست ی انجام میدهید آن هم توی این وضعیت که بازنشستگان به نان شب محتاج هستند

  • بازنشسته

    برای تمام بازنشستگان کشوری ولشکری((چه حداقل بگیر وچه سایر سطوح))،واریزی انجام شده،
    عیر از تامین اجتماعی،

  • ناشناس

    تمام اینترنت شده همسانسازی بازنشستکان ولی تا الان هیج غلطی نکردم فقط حرف مفت حرف مفت خسته نشدید

  • مرتضی

    باسلام.۳ماهه بازنشسته شدم.حقوقم رانداده اند.همش چرت وپرته.الان توی ماه چهارمم

  • آگاه

    بِ این دلیل پرداخت نشدن که پول نداشتند!! اگر چه برای برای بسیاری جاها دارند، نمیدانم تصمیم گیران فکر نمی‌کنند روزی باز نشسته میشوند، ،اگر چه حقوق آنها از تآمین اجتماعی نیست، بله خِره وژدان که باید داشته باشند!!!!!!!!!

  • جهان

    کاری ازمابرنمیاد جز حداقل نفرین نفرین برشمادروغگویان ...خودتان را جای ما بزارید بهتراز نوشتن تیتر دروغ پردازی است...از بدبختی قشر ضعیف امرار معاش میکنید..جدا که باعث تاسف است ....

  • مادرتون

    برای حذب مخاطب چرا تیتر چرا و پرت می‌زنید؟!فکر کردین اینجوری کسی شمارو حساب میکنه؟

  • دختر باهوش

    سلام دوستان خودتون ناراحت اذیت نکنید زمانه خراب شده دیگه دیر شده واسه اضافه کردن حقوق ها بی خودی الکی منتشر میکنند میگن حقوق ها همسازی میکنیم اضافه بشه پس کو کجاست این اضافه حقوق ها تا حالا اضافه اش واریز میکردن

  • دختر باهوش

    حتی سهام رو واریز نکردن به مردم سهام متوفیان چی شد چرا واریز نکردن آقای پزشکیان باید رسیدگی کنه بیچاره مردم سهام متوفیان رو اون این ور خرج کرد هیچی واریز نکردن لعنت به دولت و مسئولان والسلام

  • ناشناس

    فقط خبرهای تکرار شده بدون عمل تا مخاطب بیشتری بگیرید هر روز اطلاعات درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اطلاع رسانی میکنید بدون اینکه بدانید خبر واقعیت اعمال دارد یا نه البته گوگل یک خبر رسانی که حدثیات را اطلاع رسانی میکند متاسفانه درست نیست

  • یاسر

    دروغگو دشمن خداست.....

  • محمد

    بحساب های خیالی واریز کردید جنسی که مصرف میکنید عوض کنید،شاید بحساب آقا زاده واریز کردید وخوشحالشان کردید.دولت دوم روحانی چیزی به من وتو نمیده ازمان چیزی نگیرن.

  • نادر

    عین سک دروغ میگید خسته تشدید لز این همه دروغ ۵ ماه مونده به پایان سال با همین وعده ها امسال هم تموم میشه بازهم نقطه سرخط یه مشت کوتوله بیسواد

  • توفیق محمدی

    سلام برای یک دفعه هم شده سرکارخانم نگذارید

  • ناشناس

    در ایران به انسانها توجه نمی شود بازنشستگان که قرار بود از اول فروردین افزایش ۴۰ در صدی به حقوق خود ببینند تا کنون هیچ خبری نیست حتی با وجود تامین هزینه ۰چرا دولت نمخواهد افزایش حقوق بازنشستگان را. اعمال کنند

  • غفور عرفانی

    خداوند از مسئولین جمهوری اسلامی و سازمان تامین اجتمایی نگذرد و انتقام مرا و امثال مرا از آنان بگیرد، من یک رزمنده با ۱۳۴۸روز سابقه جبهه بودم،‌ و بعد از جنگ رفتم دنبال کارگری و پرداخت حق بیمه و مالیات و دارایی تا زمانی که بازنشسته شدم، من دست بسوی بیت المال دراز نکردم، برای سالهایی هم که در جبهه جنگ برای کشور و مردمم جنگیدم به تامین اجتمایی برای هر ماه آن ۱۸۰۰۰۰ هزار تومان حق بیمه دادم در حالی که فقط ماهی ۱۸۰۰ تومان حقوق گرفته بودم، بروید بمیرید بروید بمیرید ننگ بر شما ننگ بر شما، من راننده کامیون با حداقل حقوق که بیشترین حق بیمه را هم به شما پرداخت کردم، امروزه شرمنده زن و بچه و خانواده ام کرده اید....لعنت به همه شماها که بویی از انسانیت و عدالت نبرده اید....نفرین ابدی دامنگیرتان باد...الهی شرمنده بشوید پیش خانواده هایتان، همانطور که من شرمنده خانواده ام هستم

  • ساسان

    همسان سازی نه متناسب سازی ، هر وقت یگ کارگر معدن از رئیس بانک بیشتر یا لااقل اندازه او حقوق و مزایا دریافت نمود اونوقت بگید خدا را می‌شناسیم

  • ناشناس

    فقط یک سوال دارم جذب بازدیدکننده وکامنت گذار بیشتر به چه قیمتی؟ خشم ملت ودر مضان اتهام گذاشتن دولت ؟ از دولت حمایت نمی کنم ولی دلسرد کردن ملت و خشمگین ساختن آنان کلر ناپسنداست. خودتان هم قرار است در همین جامعه ای که خودتان اسباب دلمردگی وخشم وغضب وبی انگیزگیشان رافراهم می کنیدزندگی می کنید.

  • صفوی

    مردوم را گدا کردین بعد قیافه میگیرین الان با توروم باید حقوق را متعادل کنید

    • ناشناس

      اعتبار خودتون رو به عنوان یک رسانه‌ی دروغگو اثبات کردند و تمام. هنوز عده‌ای فریب اخبار جعلی شما را می‌خورند اما این هم کم‌ کم تمام خواهد شد و بد می‌بازید. تمام سایت‌های خبری دروغ باف باید تعطیل کنند چون اعتبار ندارید. بد نفرینی دنبالتان هست.

  • شهرام

    ببخشید شما مسئولین خوش نمک هستید هی هر روز نمک می ریزید رو زخم های بازنشستگان

  • احمد رضا مکتوبیان

    حقوق مستمر بگیران 12 میلیون تومان واریز کرده اند ولی هنوز معوقات اعلام کرده اند که آخر شهریور ماه به حساب بازنشستگان و مستمر بگیران یکجا واریز خواهند کرد، با حقوق 12 میلیون تومان چه طور می توانند از پس مخارج برآیند، گرانی تورم و مخارج زندگی زیاد هست، چرا حقوق بازنشستگان و مستمر بگیران روزی 2 میلیون و 500 هزار تومان اعلام نمی کنند که ماهی میشه

  • محمد طاهر سیگارودی

    شما هم برای اینکه از طریق پیام رسان خود کاسبی کنید خبرهای و سست و تکراری منتشر میکنید

  • ناشناس

    خیلی خوشحال شدم بااین پولی که برای بازنشسته ها ریختند.این سه میلیون که برای همسان سازی ریختند رفتم یک لاستیک ویک تیوب برای موتورم خریدم خیلی وقت بود همینطوری مونده بود پولی نبود که بخوام لاستیک بخرم

  • ب.س

    واقعا باعث تمسخر شدین بااین وعده های الکی انگار بچه گول می زنن یک روز میگن همسان‌سازی برگزار میشه یکبار میگن پول نداریم پول‌های آنچنانی به فوتبالیست ها از کجا داده میشه یا جوایز آنچنانی به ورزشکاران اما برای بازنشستگان پول کم دارین

  • بازنشسته تامین اجتماعی

    سلام سوالی دارم از کسانیکه هر روز این وعده وعیدهایی بیخود وپوچ در فضای مجازی نشر میدن شما در مورد ای بازنشستگان که اکثرا بیمارن هستند چی فکر کردین چرا هر روز بندگان خدا را شاد و پشیمان میکنید اگر وجدان دارین که ندارین یک روز خودتان را جای این‌ها بگذارید فقط ‌واگذارتان به خدا یه این همه دروغ وظلم

  • محمدعلی

    چهل سال واندی دروغ شنیدیم و بالاها دیدیم و مارا اش.وبگر وفتنه گر نامیدند ایا در قبل از اخبار بیست وسی دیده اید خانواده محترم شهدا را ، یک خانواده از جمع اشراف و بزرگان و ثروتمندان تاکنون ندیدم همه از قشر ضعیف جامعه اما : مملکت الان مال ومنال کیست خودتان قضاوت کنید . خدا گواه است در این چهل سال هرروز جان دادیم و حرف نزدیم چرا که جوابگویی نیست . میدانید چقدرآه ونفرین مردم را بدنبال دارید خجالت هم نمی کشید چون قلبتان سیاه و در توهم بسر میبرید . و جالب که مردم را تشویق به فرزنداوری میکنید . خنده دار نیست ‌.

  • امیر قنادان

    نه به سی میلیون ریال ونه به کل واریزی تا وقتی پرداخت نشود مشخص نیست متاسفانه سخت در مضیقه هستیم چکار بکنیم غیر از امروز وفردا .بهر حال تشکر مشکلات زیاد است وحرف فراوان . تشکر .

  • مستمری بگیر تأمین اجتماعی

    جناب دهقان کیا... وعده دروغ مسئولین رو باور نکنید. خوب میدانید که همسان‌سازی مستمری بگیران تامین اجتماعی منوط به پرداخت بدهی دولت به صندوق مذکور ست و دولت بهیچوجه قصد پرداخت نداشته و نخواهد داشت. نه خود را خسته و توجیه کنید نه ما مورد ظلم مضاعف قرار گرفته ها را...... فعلا که در برای ما روی یک پاشنه می‌چرخد و زور دولت و دولتمردان می چربد. امید به روزی که عدالت حاکم شود.

  • ناشناس

    مسولین بی خیال برا خودشون زندگی میکنند چون آنقدر حقوق کلان میگیرن که براشون کسانیکه دارن داغون میشن مطرح نیستن واین میشه حال و روز مردم ما که برا حقشون التماس کنن یا بجنگن اللهم عجل لولیک الفرج

  • بازنشسته

    هزار لعنت بر دورغگویان ،چرا اینقدر هرروز به دروغ مینویسد فلان مبلغ به حساب بازنشسته ها واریز شد خدا لعنتتون کنه خدا زیر خروارها خاک دفنتون کنه دست ازسر بازنشسته های بیچاره بردارید

  • بازنشسته تامین

    متناسب سازی که از ابتدای تیرماه دایم مینویسید واریز شد . ۹۵ روز گذشت خبری نشد . واقعا زحمت بیخودی می کشید برای اطلاع رسانی

  • خدیجه صحفی

    کدام واریزی هنوز هیچ خبری نشده 😳🤔🤲

  • فاطمه

    چراهرروز این تیتر دروغ را تکرارمیکنید چرا یک عده بنده خدارا امیدوارمیکنیدواقعا خجالت داره ازخدابترسید چیکارکنیم فعلا اینطوریه روزی ما افتاده دست ......

  • مهدی

    کدوم واریزی؟ شما از اول سال هر روز به حساب بازنشستگان واریز می کنید. دیگه کافیه حسابهامون داره می ترکه.
    ویل للمکذبین

  • معصومه فاطمه

    واقعا شرم آوره این پزشکیان هم وعده سرخرمن داد.الان هم باپول همین واریزی های عقب افتاده بازنشستگان رفته نیویورک .که چی بشه شما که بامریکا رابطه خوبی ندارید

  • ناشناس

    مسولین اینقد بدبخت ودوروغگو شدند که حتی جوابگو ۴میلیون بازنشسته تامین اجتماعی رو نمیتونن باشند.اینقد خوردین وبردین و کوفت کردین خسته نشدین.بابا ازخدا شرمتان بیاد اسم خودتونو گذاشتید مسلمون.ازپیامبردینتون خجالت بکشید.کجا میخاهین ببرید این همه ناله ونفرین برسرهمه شما هست

  • فرهنگی بازنشسته مهر۱۴۰۰

    با این خبر دروغتون

  • ناشناس

    ولا.ماامروز.۳مهر.هنوزحوقوغ.نگرفتیم.

  • ناشناس

    اجاره خانه ازیک طرف . ناراحتی قلبی و دکتررفتن ازیک طرف . تورو خدا واریز کنین . خیلی به پول نیاز داریم .

  • محمد

    باسلام اقاجان باز نشسته ها از خانواده اقا زاده که نیستن که صاحب تمامی داراهایی کل ایران زیر پا رفته اقا زادها باشن مملکت ما مال اقا زادهاست مگر کسی که ۳۰ سال باجون کندن باز نشست شده هیچ حقی به دارایی ایران نداره اینها فقط مال قشر خاصی از جامعه هست باز نشسته ها که هیچ وگرنه به همه مردم میدادن که یک زن برای سیر کردن شکم بچه اش نمیرفت طن فروشی فقط نه نگوید بیاید هزاران هزارنشانتان بدم توی همین تهران اقا زادهاصاحب اصلی ایران اقا زادها هستن نه قشر ضیف که انقلاب کردن سینه سپر امام یادت بخیر انقلاب ما انقلاب چی بود که پس از تو همچی بر عکس شدهپ

  • محمد عباسی

    سلام ترا خدا با این خبرهای پوچ و تکراری با اعصاب بازنشستگان تامین اجتماعی بازی نکنید بیش از ۱۰۰ بار تیتر خبر را باز کردیم و دیدیم خبر تکراری و سرکاری است بذارید وقتی منابع مالی تامین شد و مجلس مصوب کرد بعد مدیران تامین اجتماعی اقدام به مصاحبه و وعده و وعید پرداخت کنند.

  • ناشناس

    کدوم واریزی واریزی ملیاردی شمادارین خوب مارا سرکار گذاشتین۰

  • بازنشسته

    سلام.چرا رییس تامین اجتماعی دروغ می گوید.من یک بازنشسته هستم،امسال هیچ واریزی به عنوان یکسان سازی برای بنده واریز نشده است،از اول سال هم یک ریال به حقوق بنده اضافه نشده است،من با 35سال سابقه پرداخت حق بیمه 130میلیون می گیرم،چهار سال هم است بازنشسته شده ام،هیچ توجهی به خواسته های ما در تامین اجتماعی صورت نمی گیرد،فقط به اسم بازنشسته ها دارد از دولت پول کلان می گیرد.

  • ناشناس

    خدارا قسم میدم به روزگار ما بیافتید اینقدر دروع وماده ولایحه توسرتان بخوره برای سه ملیون چند ماه این فیلم شده سریال این قبول کرداون قبول نکرد لایحه رفت ماده امد برای خودتان باشه یک ربع میاد همه تایید وصدتا ننه قمر تایید بکنن دودقیقه بعد توی حسابتان هست ،امشب دوازده شب واریز میشود خدا نابودتان کنه اثری ازتان نماند اینقدر دروغ وبازنشستگان را تحقیر میکند ،

  • فتح‌اله خان

    با آفتابه مسی تو روح بی فتوحتان. چقدر خوشحال شدم. فکر کردم دوباره ۳ میلیون واریز کردند.
    واقعا آفتابه تو روح بی فتوحتان با تیتر زدنتان

  • ALI

    ازناحیه این دولت چهاردهم که تا بحال جز وعده دروغ کاری انجام نگرفته ،و وعده سرخرمن دادند ،تا وقتی کاری انجام نداده اید دروغ بافی نکنین .

  • بهرام

    حق خودمونو قراره بدن بعد هزارخان حالا نیمه دوم سال هم گذشته این خوشحالی بابت چی میتونه باشه مگه لطفی درحقمون کردن باباشماهادیگه کی هستین

  • ناشناس

    تاکی بازنشستگان بای منتظر بمانند

  • ناشناس

    بازم اخبار دروغ

  • م ح

    اگر مشکلی برای پرداخت ندارید پس چراتعلل می کنید

  • ایت.ا...صابری.

    من.مستمربگیرم.نارحتی.قلبی.دارم.لطف.کنن.این.مبلق.راکه.اصافه.شده.راواریز.کند

  • بازنشسته

    چرا اینقدر خبر دروغ می دی

  • محمد باقزی

    سلام خسته نباشید شما که مسئول حقوق وهمسانسازی هستید اگه نمی‌تونید این کار را انجام دهید دلیل دارد اونهم چون کسی نیست کار شمارا پیگیری کند شما هم که حدود یک متر زبان دارید با خیال راحت دروغ میگیداگر کسی باشه به کارتون نظارت کنه شاید بهتر بشه لطفا حق بازنشته را بدهید آنهم سرموقع ببخشید که بلد نیستم فحاشی کنم هر روزاز خبرگزاری‌های مختلف خبر پرداخت همسانسازی را می‌دهند ولی هیچ خبری نیست تازه حقوق ماهانه را هم سر وقت نمیدن خدائی چرا انقدر حاشیه درست میکنید بابا جان زشته که یه بازنشسته شرمنده خانواده بشه چون. یا بچها واطرافیان رفت و آمد داریم مثلا بزرگتریم اگه خدا بخواد لطفا اذیت نکنید ممنون

  • بازنشسته

    چرا مجلس طرح دوفوریتی را بررسی و تصویب نمیکند، واقعا از تصویب این طرح چیزی واجب‌تر هست؟؟

  • علی محبی

    کدوم واریزی؟

  • ناشناس

    باسلام بازهم دروغ مگه اضافاتی واریز شده تورا بخدا اینقدرمارااذیت نکنید

  • علی

    همه‌گفته‌داستانها‌یاوه‌گویی‌است‌به‌فکر‌جیب‌خود‌بودن‌از‌همه‌چیز‌مهمتر‌است‌‌کدام‌مسول‌به‌فکر‌بازنشستگان‌هست‌تا‌ازش‌قدر‌دانی‌کنیم‌میدانیم‌کسی‌نیست‌ولی‌شما‌را‌بخدا‌قسم‌میدیم‌با‌این‌دروغ‌گویی‌ها‌مارا‌سر‌گرم‌نکنید‌بگذارید‌بحال‌خودمان‌باشی.‌.

  • علیرضا ایلچی شالباف

    خجالت بکشید چقدر دروغ خدا بزنه به کمرتان ما را که شرمنده خانواده هامون کردین خدا شما را شرمنده کنه

  • ناشناس

    با پولی که حق بازنشسته می‌خورید ازطرف بازنشسته های کل کشور هم حمام می‌روید وای به حال زن و بچه ها تون

  • ناشناس

    لعنت بر کسی که تیتر الکی می زند چون تا بحال هیچ نیازی زده نشد برای بازنشستگان که انجام شده باشد همه دروغ است لعنت بر دروغگو

  • علی سلیمانی

    سلام. تراخدابااین خبرهای تکراری وعدم تطابق خبرتون بامتن خبرمابازنشستگان را بیشترازاین آزار روحی روانی قرارندهید.خداراخوش نمیادوالله. ارتیترکوتاه خواهشمندم لااقل شماآزارمون ندهید. ممنون.

  • حسن باقرپور

    شما روی هر چه آدم دروغگویی هست رو سفید کرده اید . . این همه خبر دروغ . خیلی رو میخواد که این حجم دروغ رو بنویسید و پوشش بدهید.

  • بنده ی خدا

    سلام من فکر میکنم اشتباهی تو جیب اختلاص گرا ریختین چون ما که پولی ندیدیم تو حسابمون بیاد

  • ناشناس

    چند نمونه از واریزی را هم بفرماییدکه درستی خبر شما ثابت شود انشااله شما بازنشسته شوید

  • محمود

    سلام وقت بخیر میشه بگوید برای. کدام. بازنشستگان 3میلیون بحساب ریخته اید. ممنون میشم

  • ح

    خدا ریشه ظلمتانه بکنه که ازاول هرچی واریزی بود فقط برایه کشوری ولشکری بود قشرکارگر که حقوقش افتضاح بود هیچ دریافتی یا افزایشی شاملش نبود برعکس برایه لشکری وکشوری که حقوقاشون همینجوری زیاد بود باز حی واریز مکردن الانم باز بجایه اینکه در اولویت قشرکارگر ضعیف باشه بازم دارن برایه این دوتایه دیگه واریزمیکنن انشالله خدا ریشه ظلم وباعث وبانی این ظلم رو واین بی توجهی رو بکنه

  • محمد رضا

    سلام ،هیچ تبعیضی درکار نیست ۴میلیون علل الحساب همه بازنشسته ها گرفتندجنابعالی درجریان نیستی بهتر است بیشترتحقیق کنید.

  • عبداللهی

    چرا شما خبر گزاری ها فقط بازنشستگان را سر کار میزارید

  • علیدوست فروتن چمبلی

    یکروزعده ای قبری. را میگندند که دوطبقه بود یک دفعه دیدند مرده داخل قبر پایین حرف می‌زند خواستند فرار کنند گه مرده داخل قبر فریاد زد گفت فرار نکنید کاری باشما ندارم خواستم ببینم متناسب سازی حقوق ما بازنشستگان انجام شده یا نه .انشاءالله تاما فوت نکردیم انجام می‌شود نگران نباشید شاید دولت بعدی انجام داد.

  • امان فر هادیان

    یک میلیون پول یک گیلو گوشت نیست خاک بر سر انان که از پرداخت یک میلیون عاجزند .اگه همسانسازی در بودجه وبر نامه هفتم دیده شده چرا اجرا نمیشود.سال تموم شده ....

  • سما

    پس چرا برای ما چیزی واریز نشده

  • فرهاد

    نمیدونم چرا هر روز یک خبر دروغ درخصوص واریزی یا افزایشی یا همسان سازی حقوق بازنشستگان درج می کنید واقعا هیچ خبر درست دیگه ای ندارید، چقدر پول گرفتید تا این خبرهای کذب رو درج کنید.

  • ناشناس

    مرگ بر مدیران خودرو دزد بی شرف

  • مجتبی

    بابا کم وعده وعید به ما بازنشستگان بدید فقط به خاطر چند سطر خبر دلخوشی ندید یا نخواهند انجام بدن یا نمیگزارند از بالا وگر نه بین بازنشستگان لشکری وکشوری تامین اجتماعی این همه تبعیض قائل نمی شدن کشوری و لشکری نور چشم ملته تامین اجتماعی ی لشکر بیخود ونون خور اضافه ۳۰ سال جون بکنی برای دولت جوانی تو به خاطرش فنا بدی ۳۰ سال از جیبت کم کنن آخرش هیچ همش وعده دلخوشی (جیب بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی پر پول شد ) لعنت خداو بنده‌اش به روح آدمهای دروغگو وله کن بابا

  • ناشناس

    هر روز فقط یادتون نره که به شعور بازنشستگان توهین کنین متاسفم برای اینهمه دروغ بخاطر چهار تا تبلیغ کمی خجالت بکشین هر وقت یک نفر یک ریال گرفت شما داد و هوار بزنین‌

  • ابراهیم مردانه

    لعنت به هر چه دروغگو و دروغ پراکن

  • رضا سلیمانی

    لعنت خدا بر رسانه های دروغگو و بی ارزش.اینو بدانید که کسی پیامهای شما رد در باره بازنشستگان نمی خواند و رد میشویم.بس کنید اینهنه دروغ را.

  • ناشناس

    فقط دروغ

  • معلم

    ای تو روح آدم دروغ گو، بیشرفها بی وجدانها،ا

  • ناشناس

    خدا دروغگو را لعنت کند

  • حمید

    از بدبختی به فلاکت افتاده اند حداقل بگیران را در همه حال زیر پا لگد مال میکنند اخر هم میگویند مشکل نداریم معلومه که ماهی ۱۰۰ میلیون حقوق میگیرید چند صد میلیارد وام مفت میگیرید مشکلتان کجا بود. تو هم که نشستی فقط پیامهارو حذف میکنی

  • علی اکبر مینایی

    همسان سازی عمرش خیلی زیاد شده خود همسان سازی هم دارد باز نشست می‌شود واقعا اگه مسولین قرار است کاری در این رابطه بکنند هیچ راهی وجود ندارد جز اینکه حضرات به اندازه باز نشستگان حقوق دریافت کنند تا ببینند یک من ماست اصلا کره داره؟

  • مجتبی داودی

    کجا و کی واریز شده ؟؟ چرا ........

  • حسین

    آقای دکتر پزشکیان شما رو به هر کسی که خیلی دوستشون دارید قسم ، بازنشسته ها جان شون به لب رسیده . اجاره خانه ها کمرشکن شده کاری کنید شما می توانید
    این حق مردم ایران نیست

  • عباس

    کدوم واریزی همه بازنشستگان را خوشحال کرد چرا دروغ می نویسید دولت به خاطر دادن حق وحقوق بازنشستگان در حال جان کندن است هر کدوم به میز ریاست جمهوری رسید اول بازنشسته ها را فراموش میکند خدا جوابتون رو بده

  • ناشناس

    باسلام تورو خدا این یک ملیون الحساب کی میخوان واریزکن گرفتاریم برای بازنشستگان مستمری بگیران تامین اجتماعی امروز ۴مهرولی واریزنکردن ۶ماه ازسال میگذره ولی این متناسب سازی حقوق بازنشستگان مستمری بگیران تامین اجتماعی رواجرایش نکردن حق خودمون هست زحمت کشیدم اگه خداروقبول دارید واریزکنید این الحساب روبرای بازنشستگان مستمری بگیران تامین اجتماعی تااجرایش میکنید این متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی رو توروبه ناموس تون گرفتاریم

  • ناشناس

    دروغ گوهای از خدا بیخبر.شماها خدا را نمی شناسید.\د.هر کسی که حق ماها را میخورد.لعنت خدا بر او باد

  • علی

    خبر خوش حساب بازنشستگان شارزوپرپول ماه هفتم یعنی دروغ وعده توخالی ...شماازکدام قوم نجس هستید ای همه دروغ...

  • شیرزاد

    باسلام خدمت بازنشستگان محترم تامین اجتماعی.همسان سازی حقوق بازنشستگان محترم تامین اجتماعی دقیقا تبدیل به یک جوک و شوخی شده است.در ابتدا که قانون نبود مسئولین میگفتند که قانونی نداریم وگرنه ما میخواهیم که بازنشستگان حقوق مکفی بگیرند .بعد از سه سال که قانون تصویب میشه ...میگیم حالا که قانون هست چرا اجرا نمیشه ...میگن آخه نمیشه ..میگیم چرا ..میگن آخه حداقل بگیران نباید از قلم بیفتن .باید دو فوریت تصویب بشه و حداقل بگیر هم جز سایر سطوح بشه ...میگیم خیلی خوبه اگه تصویب شد انجام میشه ...میگن نه دیگه ...آخه در قانون اومده که همسان سازی حقوق باید از محل پرداخت بدهی 130همت باشه که هنوز منابع اون مشخص نیست..جالبه نه...هم نمایندگان مجلس و هم دولتی‌ها و هم تامین اجتماعی از افراد بسیار فرهیخته جامعه هستند که باید از آنان در سازمان ملل متحد برای تمامی دنیا استفاده شود.خوش باحال ما بازنشستگان محترم تامین اجتماعی...نمی‌دونم اینهمه اقبال را چگونه با خانواده ام درمیون بذارم ...خدا را شکر ... بازنشسته تامین اجتماعی و ایثارگر و فرزند شهید

  • ناشناس

    خدا گواه همش دروغ میگن هیچ واریزی ب هیچکدام بازنشسته ندادن امیدوارم لال از دنیا بروید دروغگوهای زمانه

  • اسماعیل مرادی

    کاش دولت اینقدر بفکر لبنان وفلسطین هست کمی هم بفکر ما اقشار پایمال شده تامین اجتمایی بود ازصندوق پول برداشت میکنن نمیدن بعد برای همسان سازی میگن بوجه نداریم شما جیب مارا نزن بقیه درست میشه

  • بازنشسته

    خداوند لعنت کند کسانی را که کاسه گدایی دست ما دادند این مدیران نالایق را که اینطور با ما رفتار میکنند شرمنده خانواده هایشان بشوند تا بفهمند بازنشستگان چه میکشند تف به شرف نداشته این بی وجدان ها لعنت خدا به این مدیران نالایق

  • ناشناس

    سلام اون اضافه‌ای که برای بازنشسته برای من هیچ کدم واریز نشده کجا دولت مارو خوشحال کرده

  • ناشناس

    بعد خیلی دیر حقوق میدن باز فسط بانک اجاره خونه یک عالم بدبختی داریم با اون حقوق کم چه باید کرد

  • بازنشسته

    خوب دارند ما بازنشستگان را تنبیه میکنند چرا انقلاب کرديد چرا در جبهه بودید واز وطن وانقلاب دفاع کردید حالا باید مجازات بشويد کاسه گدایی دست ما دادند این مدیران نالایق وضد انقلاب و نظام اين سازمان های مافیایی هرگز دلشان نسوخته برای بازنشستگان این ها ضد انقلاب ضد روحانیت و نظام هستند وتیشه به ریشه انقلاب ونظام میزنند وای به‌ روزی که خون بازنشستگان به جوش بیایدهیچکس جلو دارمان نیست چون شرمنده خانواده هایمان هستیم خداوند همینطور شرمنده خانواده هایشان بشوند تا بفهمند بازنشستگان چه میکشند به مرگم راضی شدیم امیدواریم روزی در دادگاه عدل الهی محاکمه شوید

  • ایرانیا

    اینقدر ز رزیادی نزنید بی اصل ونصبهای درپیتی شما ارزه هیچ کاریو ندارید غیر حرف مفت زدن

  • حسین جمالی

    هدف حاکمیت ،بردن بازنشستگان در مسیر والگوی کشورهای غربی وسرمایه داری است ،،
    یکسوال،، در کشور جمهوری اسلامی ما،، چه تفاوتی در مدیریت منابع انسانی و ونظام کار وتولید وپرداخت وووو ودر امور فرهنگی واقتصادی وسیاسی که متمایز با کشورهای غربی باشد داریم؟؟!!(درعمل نه در حرف ونظر،،)
    که مختص نظام اسلامی باشد؟

  • شعبانعلی قزی

    چرا با این همه تورم بالا حقوق‌ها پائین هست مگردولت مردان ازتورم خبرندارن یاخودشان را به خواب زدن

  • علی

    فقط دروغ دروغودروغ بگویید

  • یک بازنشسته

    یک عده آدم نالایق رومسئول کنن همین میشه که با گذشت ۶ماه ارسال هنوز نتونستن یک قانون رواجرایی کنند البته خودشون تورفاه زندگی میکنند و براشون وضعیت بازنشستگان کوچکترین اهمیتی نداره فقط از خدا میخوام که به حال و روز ماگرفتاربشن

  • سیدحسین ابویسانی

    چرا اینهمه جار جنجال ودادوبیدادمیکنیدپدرمردم رادراوردیدبعدسی سال کارحالا که بازنشسته شدیم ماهی دوازده تومن حقوق آنهم باهزارمنت میخواهید یک تومن بریزیدجون بازنشسته رابه لبش رسوندیدشش ماه ارسال میگذره فقط حرف مفت میزنیدغرهنگی بدبخت یکساله بازنشسته شده هنوزازپاداشش خبری نیست رتبه بندی فرهنگی مظلوم ارسال 1400هنوزپرداخت نشده دروغ راکم کنیدتورابخدااصلا حرف نزنی مردم راحترندهرکسی ازراه میرسه یک حرف مفتی میزنه آرامش راازجامعه گرفتند

  • ناشناس

    سلام همسان سوزی است نه همسان سازی چرا کاری که از توان شما خارج است قول بیجا می‌دهند بابا بخدا این بازنشستگان ولی نعمت شما مسئولین مربوطه بودن وهستند از طرف تمامی بازنشستگان شریف ومتعهد عرض میکنم ما صدقه نمی‌خواهیم حق قانونی خودرا می‌خواهیم روزی دست خداست نه بنده خدا

  • ناشناس

    عاقبت ظلم‌می دونی چیه . خدا با یه ظالم تر از خودت از بینت می‌بره

  • ناشناس

    مسخره کردید

  • شعبانعلی قزی

    ای دولت مردان دروغگو هرچه حقوق بگیرتعمین اجتماعی با کمترین حقوق هستن باسخترین کارکرد چرا سهام عدالت اکسرن ندارند کارگری که زیرنظر ادارهکاربوده سهام عدالت نداشته باشه شما که بقول خودتان عدالت برقرارنمیتوانید بکنید جمع کنید بدید به اهلش ۴۵ سال به ما دروغ خرندید ملت چه کوتاهی درحق شما کردیم بازنسته شدیم نمی‌توانی درماه یک روز بچهام و نوهام دعوت کنیم اگرعدالت همینه نخاستیم از شما این قدراز عدالت حرف نزنید از اخطلاصهای مومنتان بگویدتاسرتان بالاترباشد ماهیم خدای دارم

  • حمیده

    وجدانا خسته نشدید هر روز خبرهای تکراریه کذب رو با تیترهای مختلف چاپ میکنید ؟

  • چرتوپرت

    ازخدا بی خبرها خدالعنتتون کنه با این خبرها ی مسخره که سه میلیون عقب افتاده بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شد کو

  • حسین روشنایی

    بازنشستگان مسخره و بازیچه دولت شده هر کس برای خودش ابرو دارد مثل دولت نیست که همیشه دروغ بار این قشر مظلوم کند

  • بازنشسته

    دیگه زرمفت زدین... نفرین برشما...

  • ناشناس

    کدوم واریزی بازنسستگان را خوشحال کرد؟
    چرا تیتر دروغ و بیهوده میزنید. اگر واقعا" مرد هستید بیایید با واقعیت

  • ناشناس

    افقط دروغ و چاخان و خالی بندی .
    دل و جرأت گفتن حقیقتها را ندارید خوب است حداقل دروغ نگویید. مگر یک مشت بچه را گول میزنید. شما با توده عظیمی بازنشسته با سن و سال بالا و محترم و باشخصیت طرف هستید، لطفا" خجالت بکشید.

  • بی نام

    واقعا گرونی بیداد میکنه تورم ۱۰۰ درصدی شده به داد ما برسین با حقوق ۳ودویست چکار کنیم خرج دوا ودکتر گزافه به دادمون برسبن
    وام ۳۰ میلیونی هم ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نیست

  • ناشناس

    بیایید دم در سازمان تامین اجتماعی جمع شویم واعتراض کنیم تحصن کنیم فرهنگیان باز نشسته اینکارو کردن وبه خواسته شون رسیدن
    با نفرین وناله کار بجایی نمیرسه

  • حقوق

    خدا لعنت کند اهمال کنندگان و کارشکنان و دشمنان خدا و بازنشستگان را ، خداوند با آتش خودشان و زن و فرزندان اینها را بسوزاند و جهنم را در همین دنیا به آنها بچشاند خدا فقر را در خانه ی اینها مستقردائمی کند

  • حسین

    لعنت بر کسانی که باید با ترک فعل اینها برخورد کنند ولی انگار در گله ی گاوداری بزرگ شده اند .

  • دبیر بازنشسته

    نمایندگان مجلس وظیفه دارند ترک فعل دولت را پیگیری کرده و استیضاح نمایند ولی ما به اشتباه به جای اینکه برای خودمان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنیم. نماینده دولت برای مجلس انتخاب کردیم.
    حقوق نجومی بگیرند و ترک فعل دولت را توجیه کنند
    هم حقوق شأن حرام است و هم با گناه دولت شریک هستند و جهنم بد جایگاهی برای دروغگویان است
    اللهم عذبهم عذابا یستغیث به اهل الناز

  • ناشناس

    بازم که دارید حقه بازی میکنید و حق بازنشسته هارا پایمال میکنید اگر عرضه ندارید کنار روید

  • ناشناس

    من اگررییس سازمان تامین اجتماعی بودم که نمیتونستم از حق مسلم بازنشستگان عزیز دفاع کنم هر چه سریعتر استعفا ء میدادم تا این همه نفرین و فحش و ناسزا نسیبم نشه

  • Amir Nadri

    ظاهرا یک میلیون واریز شده نه برای همه برای بعضی .یک میلیون خوشحالی داره ؟چکارمیشه با این پول کرد کدوم چاله زندگی بازنشسته را پرمیکند .خوشحالی!!!

  • ناشناس

    خخدا بیامزه شهید خدمت اقای ریسی رفتی برکت بازنشته گان هم رفت

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر