مردم این استان ها منتظر باران های تابستانی باشند

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور طی سه روز آینده خبر داد.

مردم این استان ها منتظر باران های تابستانی باشند

 صادق ضیاییان اظهار داشت: امروز (۲۴ خرداد) در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌ های شمالی و جنوبی البرز، زاگرس مرکزی، شمال شرق، مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان، در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و احتمال بارش تگرگ پیش‌ بینی می‌ شود.

وی افزود: جمعه ۲۵ خرداد نیز این شرایط در شمال غرب، البرز، زاگرس مرکزی، مرکز، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، شمال و شرق فارس و غرب یزد حاکم خواهد بود. شنبه و یکشنبه (۲۶ و ۲۷ خرداد) هم در برخی نقاط شمال غرب، البرز، زاگرس مرکزی، مرکز، ارتفاعات کرمان، یزد، شمال و شرق فارس و شرق هرمزگان، در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌ بینی می‌ شود.

دوشنبه (۲۸ خرداد): در ارتفاعات اردبیل، شمال و شرق آذربایجان شرقی، کرمان، گیلان، مازندران، سمنان، البرز، تهران و زاگرس مرکزی، در بعد از ظهر رگبار پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در ادامه گفت: احتمال خیزش گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا در سه روز آینده در شمال غرب، شمال شرق، شرق، مرکز، دامنه‌ های جنوبی البرز و برخی نقاط جنوب کشور وجود دارد. همچنین در این مدت، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت جوی تهران هم گفت:  فردا (۲۵ خرداد) آسمان تهران نیمه ابری، افزایش ابر و رگبار باران در برخی ساعات، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق، حداقل دما ۲۳ و حداکثر دما ۳۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. شنبه ۲۶ خرداد نیز نیمه ابری، وزش باد، رگبار باران در برخی ساعات، وزش باد شدید و احتمال رعد و برق، حداقل دما ۲۲ و حداکثر دما ۳۴ درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ايسنا
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر