خرید خانه | قیمت آپارتمان

شرایط خرید آپارتمان های ۳ میلیاردی تهران + جدول قیمت

در گزارش زیر قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران را مشاهده می کنید.

شرایط خرید آپارتمان های ۳ میلیاردی تهران + جدول قیمت

تعیین قیمت مسکن در هر منطقه به عوامل متعددی از جمله موقعیت جغرافیایی، امکانات عمومی، دسترسی به سرویس‌های اجتماعی، تقاضا و عرضه، وضعیت اقتصادی و فرهنگی، تحولات سیاسی و حتی شرایط آب و هوایی بستگی دارد. معمولاً شهرها و مناطق با امکانات بیشتر و همچنین دسترسی به سرویس‌های شهری مانند مدارس، بیمارستان‌ها و فضاهای سبز، قیمت مسکن بیشتری دارند. همچنین روند رشد و توسعه اقتصادی و شغلی در هر منطقه نیز تأثیر زیادی در قیمت‌گذاری مسکن دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در تهران را دارید گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار دارند و اگر شما نمیخواهید بودجه‌ زیادی را به این امر اختصاص بدهید این گزارش را مطالعه کنید. در این گزارش به بررسی واحد‌های ۳ میلیاردی تهران پرداخته‌ایم تا شما را در این مسیر همراهی و راهنمایی کنیم.

واحد آپارتمانی در محدوده جیحون با متراژ ۶۴ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۲۱ سال از ساخت این ملک میگذرد در روز‌های گذشنه با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

همچنین واحد ۲۰ ساله دیگری در همین محدوده با متراژ ۶۳ متر و ۲ اتاق خواب در روز‌های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین با سرمایه ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحد آپارتمانی ۷ ساله در منطقه سلسبیل با زیربنای ۶۲ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

و برای خرید واحد آپارتمانی ۴۸ متری در محدوده پیروزی درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد میگذرد و ۱ اتاق خواب نیز دارد، لازم است بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را پرداخت کنید.

برای خرید واحد آپارتمان دیگری در محدوده تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد را می‌توانید با سرمایه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان خریداری کنید.

ولی اگر به واحد‌های نوساز علاقه دارید، می‌توانید واحدی ۱۰۶ متری در منطقه تهرانپارس‌غربی را با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

و آپارتمانی ۵۱ متری در محله منیری تهران با ۱ اتاق خواب درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد میگذرد در روز‌های گذشته معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت-آپارتمان

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر