اجاره خانه ۲۰۰ متری در تهران با ماهی یک میلیون تومان

در این گزارش مشخصات و نرخ رهن و اجاره مسکن در منطقه ۲۰ تهران را مشاهده می کنید. قیمت اجاره آپارتمان در برخی محله های این منطقه از پایتخت برای افرادی با بودجه محدود بسیار مناسب است.

اجاره خانه ۲۰۰ متری در تهران با ماهی یک میلیون تومان

نرخ رهن و اجاره مسکن در نقاط مختلف پایتخت بر اساس متراژ، سال ساخت و امکانات واحد مسکونی متفاوت است. به عنوان مثال اجاره آپارتمان در مناطق جنوبی تهران برای افرادی با بودجه محدود، مناسب تر است.

بازار اجاره در منطقه ۲۰ تهران هم داغ شد. به گفته مشاوران ملکی قیمت رهن کامل آپارتمان از متری ۸ میلیون تومان آغاز و بسته به امکانات تا متری ۱۳ میلیون تومان می‌رسد.

یک واسطه‌گر ملکی در منطقه ۲۰ پایتخت، با اشاره به افزایش متقاضی رهن و اجاره در این منطقه می‌گوید: برای اجاره هرمترمربع مسکن دست‌کم باید ۸ میلیون تومان در نظر داشت و این رقم بسته به امکانات آن واحد تا ۱۳ میلیون تومان نیز افزایش می‌یابد.

به گفته وی، رهن و اجاره خانه در این منطقه نسبت به سال گذشته، حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است و در محله دیلمان، برای رهن کامل واحدی با ۱۰۰ مترمربع زیربنا و دارای امکانات، حداقل یک میلیارد تا یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان باید در نظر داشت.

مشاهدات ما نشان می‌دهد که برای رهن کامل واحدی ۷۵ متری و ۸ سال ساخت در دیلمان، ۶۵۰ میلیون تومان و در محله سرتخت، برای آپارتمانی ۱۱۵ متری، نوساز و دارای امکانات، یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

در محله شهادت نیز، با ۳۰۰ میلیون تومان می‌توان به صورت رهن کامل واحدی ۶۰ متری و بدون امکانات و در محله حمزه‌آباد، واحدی ۴۱ متری و دارای آسانسور و انباری را با ۴۰۰۱ میلیون تومان رهن اجاره کرد.

قیمت-مسکن

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها
    پیشنهاد سردبیر