اقدامی ویژه در تاریخ انتخابات برای اولین بار

سازمان زیباسازی شهر تهران از اختصاص ۲۷۰ عرشه و بیلبورد تبلیغاتی به ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

اقدامی ویژه در تاریخ انتخابات برای اولین بار

نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا پنجشنبه ۷ تیر ماه فرصت دارند تا از طریق روش‌های گوناگون تبلیغات، به معرفی ایده‌ها و برنامه‌های آینده خود بپردازند. واضح و روشن است که هزینه‌های تبلیغات انتخابات که شامل تبلیغات بیلبوردی، تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی و برگزاری ستادهای انتخابات در سطح شهر است، هزینه‌های قابل توجهی را برای دولت و همچنین کاندیداها به همراه دارد.

از این رو علی بازگشا، مدیر روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران در توئیتی اعلام کرد: برای نخستین بار در تاریخ انتخابات کشور، به پیشنها سازمان زیباسازی شهر تهران و پشتیبانی قانونی دستگاه‌های نظارتی و اجرایی انتخابات کشور، ۶ بسته عادلانه و کارشناسی شده به تعداد مجموعا ۲۷۰ عرشه و بیلبورد تبلیغاتی با قرعه کشی در اختیار ستادهای نامزدها قرار گرفت.

تبلیغات-انتخابات

دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت تیتر کوتاه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    پیشنهاد سردبیر