شاگرد جوان مجیدی به دنبال جدایی از استقلال

فردین رابط که اتفاقا در پیش‌فصل عملکرد مطلوبی داشت در ادامه باز هم مورد بی‌مهری و بی‌توجهی کادرفنی قرار گرفت تا جایی که حتی یک‌بار درطول نیم‌فصل اول رقابت‌ها برای استقلال به‌کار گرفته نشد و احتمال جدایی او طبعا بیش از سایرین است.

شاگرد جوان مجیدی به دنبال جدایی از استقلال

روز گذشته برخی رسانه‌ها از جدایی مشروط عده‌ای از بازیکنان استقلال خبر دادند و اینطور مطرح کردند که درحال‌حاضر بازیکنانی نظیر روزبه چشمی، امین قاسمی‌نژاد، بابک مرادی، سعید مهری، رشید مظاهری، فردین رابط و متین کریم‌زاده از آنجا که نیمکت‌نشین هستند تمایل به خروج از فهرست بازیکنان استقلال را دارند اما باشگاه هیچ‌برنامه‌ای برای صدور رضایتنامه آنها ندارد، مگر اینکه سرمربی تیم فوتبال استقلال با جدایی آنها موافقت کند و در این صورت مدیران باشگاه استقلال به‌صورت مشروط رضایتنامه آنها را صادر خواهند کرد. درخصوص بابک مرادی مشخص شد باشگاه استقلال قصد دارد این بازیکن را به‌صورت قطعی واگذار کند، ضمن اینکه درباره جدایی بازیکنانی مانند چشمی یا قاسمی‌نژاد بعید است کادرفنی تحت هر شرایطی اجازه جدایی را به آنها بدهند و پیش از این نیز عنوان شد مجیدی تاکید داشته قاسمی‌نژاد تا پایان فصل بماند.

در این بین فردین رابط که اتفاقا در پیش‌فصل عملکرد مطلوبی داشت در ادامه باز هم مورد بی‌مهری و بی‌توجهی کادرفنی قرار گرفت تا جایی که حتی یک‌بار درطول نیم‌فصل اول رقابت‌ها برای استقلال به‌کار گرفته نشد و احتمال جدایی او طبعا بیش از سایرین است. در این خصوص شنیده می‌شود رابط بعد از مذاکرات با باشگاه استقلال در تلاش است رضایتنامه خود را دریافت کند و با تیم‌هایی که خواهان او هستند برای نیم‌فصل دوم وارد مذاکره شود، حتی اگر باشگاه به این بازیکن رضایت قطعی هم ندهد و قصد واگذاری قرضی او را داشته باشد، این امر مورد پذیرش رابط قرار خواهد گرفت؛ چراکه این بازیکن تحت هر شرایطی قصد جدایی از استقلال را برای نیم‌فصل دوم دارد. گفته می‌شود این بازیکن از ۴ باشگاه لیگ برتری و یک باشگاه سوئدی پیشنهاد دارد.

مریم  محمدی
مریم محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها