اختصاصی تیتر کوتاه

فتح‌الله‌زاده روی لبه تیغ

مدیر سابقا محبوب آبی‌ها در این مدت وعده حل مشکلات را داد اما توفیق چندانی نداشت.

فتح‌الله‌زاده روی لبه تیغ

مهدی محمدی - علی فتح‌الله‌زاده بدون شک یکی از پرافتخارترین مدیران تاریخ فوتبال ایران است که با استقلال به موفقیت‌های زیادی رسید اما مانند خیلی از اهالی فوتبال اصرار به ماندن داشت و دارد و همین باعث شده از اوج فاصله بگیرد و تبدیل به مدیری با منتقدان بی‌شمار شود.

او بعد از سال‌های موفقی که در استقلال داشت همیشه برای بازگشت تلاش کرد و در دوره‌های مختلفی کاندیدای مدیرعاملی بود و بعد از برکناری مصطفی آجرلو دوباره به باشگاه استقلال برگشت آن هم برای بار پنجم!

مدیر سابقا محبوب آبی‌ها در این مدت وعده حل مشکلات را داد اما توفیق چندانی نداشت و در شرایطی که استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فعلا در رده چهارم لیگ برتر است و در نقل و انتقالات نیم فصل هم موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده، انتقادها از فتح‌الله‌زاده اوج گرفته است.

برخی منابع می‌گویند او در حل مشکلات مالی به بن بست رسیده و حتی استعفای خود را به وزیر ورزش اعلام کرد اما با آن مخالفت شد و مبلغی در اختیارش قرار گرفت تا بتواند پرونده برخی شکایت‌های نه چندان جدی مثل میلیچ و گابریل پین را ببندد و موقتا پنجره استقلال را برای نقل و انتقالات باز کند اما خطر اصلی مربوط به پرونده شکایت استراماچونی است و مدیرعامل باشگاه هیچ ایده‌ای برای بستن این پرونده سنگین جز دریافت پول از طریق وزارت ورزش ندارد!

 

فتح‌الله‌زاده اخیرا مدعی شد که استقلال دو بازیکن بزرگ جذب خواهد کرد و کمی بعد اعلام کرد که تا ۴۸ ساعت یک بازیکن مهم آبی‌پوش خواهد شد اما با گذشت این زمان اتفاقی رخ نداد و حالا هواداران استقلال که زمانی او را مدیری قابل می‌دانستند، خواهان استعفایش شده‌اند. هر چند که می‌دانند اگر برود احتمالا برای ششمین بازگشت برنامه‌ریزی خواهد کرد!

مریم  محمدی
مریم محمدی
مهدی محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها