قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

در واقع دستگاه تصفیه آب یک فرآیند برای حذف املاح مضر محلول در آب آشامیدنی برای حفظ و افزایش سطح سلامت بدن انسان میباشد.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

آب آشامیدنی لوله کشی شهری با توجه به باران های اسیدی و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی سرشار از آلودگی های مضر می باشد که این آلودگی ها ناشی از خاکهای زیر زمینی و نداشتن بستر تصفیه ی اصولی آب شهری توسط تصفیه خانه ها است و این مسئله می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای سلامت شما و خانواده محترمتان ایجاد نماید. یک دستگاه تصفیه آب در چند مرحله فیلتراسیون توانایی حذف این املاح مضر موجود در آب و کاهش این مواد تا سطح بسیار اندک را دارد تا با افزایش کیفیت آب مصرفی به افزایش سطح سیستم ایمنی بدن خود کمک شایانی نمایید.

برندهای معروف دستگاه تصفیه آب در ایران بسیار است، اما آب تصفیه کن های با کیفیت و خوب ساخت کشور تایوان می باشند.برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران نیاز داریم تا تفاوت انواع تصفیه آب خانگی را بدانیم و به مقایسه مارک های آنها بپردازیم. در ادامه با معرفی مشخصات انواع دستگاه تصفیه آب که می توانید آنها را با بهترین قیمت از نمایندگی معتبر فروش تصفیه آب تهیه کنید همراه شما خواهیم بود.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

خوشبختانه در حوزه تصفیه آب، محصولات و برندهای با کیفیتی روانه بازار ایران شده اند. از میان بهترین برند های آب تصفیه کن خانگی موجود در بازار ایران می‌توان به تصفیه آب خانگی مینروا اشاره کرد و یکی از دغدغه های مرسوم در بازار لوازم برقی، اطمینان از اصالت و کیفیت محصول مورد نظر می باشد. تصفیه آب مینروا دارای پمپ قدرتمند تایوانی و فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک فیلمتک Filmtec آمریکا است که جهت کاهش آلودگی های آب از آن ها بهره می گیرد و کیفیت آب آشامیدنی را افزایش می دهد.تصفیه آب مارک مینروا، دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهینامه کنترل کیفیت بهداشت آب WaterQuality، گواهی سازمان بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA و استاندارد CE اروپا می باشد و یک دستگاه استاندارد و قابل اطمینان برای تصفیه آب شرب است.

از فواید خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا می توان به ضمانت قیمت، گارانتی طلایی ۱۲ تا ۱۸ ماهه بدون قید و شرط تمام قطعات، خدمات نصب و ارسال رایگان توسط نمایندگی انحصاری شرکت مینروا فیلتر ، خدمات اطلاع رسانی دوره ای تعویض فیلتر ها ، مخزن ذخیره ۱۶ لیتری تحت فشار جهت استفاده از آب آشامیدنی تصفیه شده در زمان قطع آب و برق، اتصالات کوئیک فیتینگ ، دارای مدل‌های مختلف ارزان قیمت و مناسب‌ترین گزینه برای استفاده خانگی و آب چاه اشاره کرد.

فیلترها و قطعات استفاده شده در این نوع دستگاه ها کاملا استاندارد بوده و واکنش شیمیایی با آب ندارند و تاثیری در تغییر مزه آب آشامیدنی نخواهند داشت.

بهترین مدل های دستگاه تصفیه آب مینروا:

  • تصفیه آب هشت مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • تصفیه آب هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva Ro7_Alkaline
  • تصفیه آب شش مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva Ro6_50G
  • تصفیه آب ۸ مرحله ای لامپ یو وی دار اشعه ماورا بنفش مینروا مدل Minerva Ro8_UV

قیمت روز آب تصفیه کن خانگی

قبل از خرید آب تصفیه کن مقایسه و بررسی قیمت انواع دستگاه‌ های تصفیه کننده آب بسیار مهم است چرا که بسیاری از دستگاه ‌های موجود در بازار مونتاژ ایران و چینی هستند که با قیمت‌ های متفاوت به فروش می‌رسند. این مسئله خریدار را دچار مشکل خواهد کرد و شاید نتواند دستگاه اورجینال را از تقلبی آن تشخیص دهد.
در حال حاضر رنج قیمت انواع آب تصفیه کن تایوانی این شرکت بین دو و نیم میلیون تا ۵ میلیون تومان می باشد که تفاوت قیمت آن ها بر اساس تعداد مراحل تصفیه و نوع برند دستگاه است.

از آنجا که برند مینروا مستقیما توسط نمایندگی مرکز آن به فروش می رسد، با حذف واسطه ها می توان با قیمت مناسبی این محصول را تهیه کرد.

راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب

انواع دستگاه تصفیه آب قطعات زیادی دارند که کیفیت آن ها در کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده خروجی تاثیر زیادی دارد. بنابراین در هنگام خرید دستگاه تصفیه کننده آب باید توجه نمایید که تمامی قطعات مصرفی دارای یک مارک باشند و از اجناس فیک و تقلبی نباشند چراکه در این صورت هم در قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی تاثیر می گذارد و هم در کیفیت آن. شما با بی احتیاطی در خرید، هزینه ی یک دستگاه تصفیه آب اورجینال را می پردازید ولی یک دستگاه تصفیه تقلبی و بی کیفیت تحویل خواهید گرفت .از نکات مهم در خرید یک دستگاه تصفیه آب، سیستم استفاده شده در دستگاه است. برای اینکه آلودگی و سختی آب را کاهش دهید تنها سیستمی که می تواند در این امر به شما کمک کند و تمامی مواد مضر آن را از بین ببرد سیستم اسمز معکوس است.

حوزینگ های دستگاه خوب و استاندارد دارای واشر هستند تا آب بندی دستگاه به درستی انجام گیرد. شاسی و اسکلت دستگاه که قطعات روی آن قرار می گیرند باید دارای کیفیت خوبی باشد و از جنس فایبر گلاس یا فلزی با رنگ کوره ای باشد تا دچاز زنگ زدگی و خوردگی نشود.
دستگاه تصفیه آب مانند هر لوازم خانگی نیاز به سرویس و نگهداری دارد. بنابراین نکته ی مهم دیگر در خرید آب تصفیه کن فروشنده و اطلاع از خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه از جانب آن است. همواره نمایندگی های رسمی بهترین گزینه برای خرید می باشند و مناسب ترین قیمت را به همراه ضمانت دستگاه و خدمات پس از فروش به شما عرضه خواهند کرد.

قبل از خرید هر دستگاه تصفیه آبی توجه کنید مخزن آن FOOD GRADE باشد تا طعم و رنگ و بوی آب آشامیدنی را تغییر ندهد و با آن واکنش شیمیایی ایجاد نکند. تاییدیه های سازمان جهانی بهداشت برای فیلتر های تصفیه آب ضروری است چرا که نشان دهنده ی سلامت آن ها می باشد.

مرکز فروش اینترنتی تصفیه آب خانگی

شرکت تصفیه آب مینروا فیلتر ، با ارائه تخفیفات بر روی دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل، این محصول را با پایین ترین قیمت ممکن در بازار به شما عرضه می نماید.

همچنین این شرکت عرضه کننده دیگر برندهای معروف و معتبر تصفیه آب خانگی در ایران مثل سی سی کا و سافت واتر نیز می باشد.مرکز خرید بهترین دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر نمایندگی انحصاری برند مینروادر ایران است و از پرفروش ترین دستگاه های آب تصفیه کن بازار می باشد.

با اعلام بودجه مد نظر و نیاز خود، کارشناسان مینروا فیلتر بهترین آب تصفیه کن تایوانی و مناسب ترین گزینه ها را به شما معرفی نمایند. دستگاه هایی که در مینروا فیلتر بفروش میرسند دارای تاییدیه جهانی بهداشت NSF و گواهی استاندارد کیفیت آب WaterQuality و نماد اصالت می باشند. این شرکت دارای خدمات پس از فروش ارزنده ای نیز می باشند که عبارت اند از ارسال و نصب رایگان دستگاه، گارانتی بدون قید و شرط دوازده ماهه تمام قطعات و همچنین زمان سرویس دوره ای دستگاه ها.شما می توانید برای اطلاع از قیمت و مقایسه ی انواع آب تصفیه کن تایوانی به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید و به صورت آنلاین دستگاه خود را خریداری نمایید.

کارشناسان فروش این شرکت این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده اند تا هر زمان و حتی روزهای تعطیل بصورت آنلاین و تلفنی به شما مشاوره فروش ارائه نمایند.

میلاد  محمدی
میلاد محمدی
دیگران می‌خوانند
اینستاگرام تیتر کوتاه

نظر شما

سایر رسانه ها
    اخبار
    سایر رسانه ها